Час для змін і саморозвитку: нові вимоги та виклики сьогодення

24 квітня 2020, 14:15

Карантин вже майже офіційно проголошено часом саморозвитку, коли як не зараз вдосконалювати свою педагогічну майстерність? Ви, певно, чули історію – Вільям Шекспір написав свою п’єсу «Король Лір» під час карантину через епідемію чуми. Я вірю в те, що час – наш найцінніший ресурс, тож не варто гаяти його на нарікання, натомість – інвестуємо його в читання, нові знання і творчі захоплення. Трансформації, що відбуваються зараз в освітніх процесах – виклик не лише студентам, але й тим, хто їх навчає. Тому, НПП кафедри англійської філології постійно навчають та вчаться чомусь новому, вдосконалюють набуте, знаходяться в тренді та йдуть у ногу з часом.

Старший викладач Розгон І. Ю., запропонувала студентам економічного факультету для вдосконалення вивчення англійської мови  освітню платформу Prometheus (онлайн-курс) та навчальні онлайн-платформи Coursera, Khanacademy, а також безкоштовний доступ до сервісу EDWords з вивчення англійських слів за допомогою алгоритму повторень та гейміфікації. Схвальні відгуки студентів та отримані сертифікати підтверджують ефективність даних курсів. Викладачі іноземних мов можуть скористатися зручною платформою Speakly: великий вибір мов, контент для студентів від початкового рівня володіння і унікальна методика розвитку комунікативних навичок. Залежно від якості інтернету, цифрових навичок і технічних засобів, навчання на відстані може бути дуже різними. Хтось іде шляхом відео-конференцій через Skype, інші публікують список завдань та проходять курс в E-learn. Найсучасніші обирають різні ресурси для дистанційного навчання, на кшталт Google classroom.


 

Викладач кафедри Величко І. Г. прослухала курс вебінарів від вітчизняних та іноземних методистів (Dinternal Education) та отримала сертифікати: "Мислити, спілкуватися, діяти-більш ніж урок англійської", "Розставляємо приоритети: лексична складова урока", "Ефективні методи досягнення кращих результатів при вивченні англійської мови дорослими слухачами".

  

Також Ірина Георгіївна залучила студентів 1-го курсу гуманітарно-педагогічного факультету (спеціальність "Журналістика") до написання наукової публікації за темою: "Журналістська етика як показник високодуховної особистості спеціаліста. Проблематика та необхідність викладання дисципліни у вищій школі України. Педагогічний аспект". Студенти 1-го курсу ННІ неперервної освіти і туризму та студенти гуманітарно-педагогічного факультету під керівництвом викладача активно долучилися до проходження он-лайн курсів "Англійська мова для кар'єрного зростання" (prometeus.org.ua).

Старший викладач кафедри Клименко Л. В. взяла участь в 6 онлайн семінарах, проведених на базі Cambridge English Assessment:  1. Teaching vs Testing: 10 Tips on How to Guide Your Learners to Success in A2 Key & B1 Preliminary Reading Section; 2. I’m not stuck in a rut. You?; 3. LOA and Teaching Flipped Classes with Cambridge Exams; 4. Preparation for YLE through serious fun; 5. Soft skills are not soft anymore; 6. Life Skills: Improving Speaking.

Серія вебінарів від Dinternal "Education bringing the real world to business English through video"; "Top Quality Teaching: Create a truly authentic learning environment and win your class over"; "What is Competency-Based Language Teaching All About?!; "Top Quality Teaching: Create a truly authentic learning environment and win your class over" дали змогу розглянути переваги й стратегії навчанню навичок ефективного засвоєння знань в процесі викладання іноземної мови. Професійний розвиток є важливим компонентом забезпечення виконання завдань: Blended learning: interactive technologies and digital resources in teaching English, – розглядалось питання змішаного навчання, яке має на увазі якісно новий підхід, який поєднує он-лайн навчання з традиційним та самостійним навчанням.

Карантин – це чудова можливість зайнятися самоосвітою та приділити увагу своєму професійному росту та розвитку. Старший викладач кафедри Ямнич Н. Ю. взяла участь у ряді онлайн вебінарів, конференцій та тренінгів. Варто відзначити конференцію “Double Impact on Your Teaching”, яка відбулася 1 квітня 2020 та була організована видавництвом National Geographic Learning та ексклюзивним представником National Geographic Learning в Україні компанією Лінгвіст. Одна із сесій конференції була присвячена використанню такого онлайн ресурсу як TED talks. Спікери поділилися власним досвідом ефективного використання ресурсу, дали корисні та цікаві рекомендації. А також учасники змогли на практиці побачити як можна застосовувати даний ресурс для навчання студентів 21 століття.

 

На сьогодні багато компаній пропонують широкий вибір онлайн платформ для навчання та викладання англійської мови. З поміж таких компанія Дінтернал Ед'юкейшн, з якою плідно співпрацює Ямнич Н. Ю. Враховуючи, яким неосяжним є обсяг інформації, яку доводиться опановувати викладачу сьогодні для організації навчального процесу за допомогою цифрових та онлайн ресурсів Команда Дінтернал Ед'юкейшн відкрила доступ до онлайн платформи MyEnglishLab для організації дистанційного навчання під час карантину. Багато студентів НУБіП приєдналися до цієї платформи та успішно удосконалюють свої вміння та навички, вивчаючи англійську мову. Щоб доcвід використання MyEnglishLab був максимально позитивним Дінтернал Ед'юкейшн  організували ексклюзивний онлайн тренінг  Effective teaching with MyEnglishLab – let’s learn how to MEL! для користувачів MyEnglishLab, який відбувся 22 квітня 2020, чим і скористалася Ямнич Н. Ю.

Старший викладач Агапітова А. Ю. зосередилась на написанні наукових статей, зокрема проводилась робота за темами “English for Specific Purposes as Major Branch of English Language” та “Reading as a Primary Skill in Foreign Language Learning”. Тема викладання англійської для спеціальних цілей є особливо актуальною, оскільки робота викладача університету орієнтована на забезпечення студентів необхідними знаннями для майбутньої професійної діяльності. Згадана галузь викладання англійської мови дещо відрізняється від курсу загальної англійської. Це стосується самого змісту навчального матеріалу і відповідно методів викладання. Загальний рівень англійської мови студентів на початку курсу та володіння професійною лексикою та матеріалом на рідній мові безперечно має суттєвий вплив на кінцевий результат роботи і має враховуватись викладачем в процесі навчання.

Доцент кафедри Шанаєва-Цимбал Л. О. підготувала тези доповіді "Хорова культура як фактор духовно-моральних якостей студентської молоді" на першу міжнародну науково-практичну конференцію «У діалозі з музикою», яка відбудеться 30 квітня у м. Ужгород.

Ірина Розгон,

старший викладач кафедри англійської філології
 

Регіональні навчальні заклади (синій)Набір на навчання (синій)_2015Захисти дисертацій

Натисніть «Подобається», щоб читати
новини НУБіП України в Facebook