ВИКЛАДАЧІ ФАКУЛЬТЕТУ ХАРЧОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ ТА УПРАВЛІННЯ ЯКІСТЮ ПРОДУКЦІЇ АПК - НА ДИСТАНЦІЙНОМУ ЗВ’ЯЗКУ 24/7
Результативність навчально-педагогічної та наукової діяльності викладачів кафедри в значній мірі залежить наскільки глибоко колектив співробітників розуміє навчально-виховний процес у всій його складності, в якій мірі володіє механізмами та закономірностями впливу на студента.
Викладачі кафедри процесів і обладнання переробки продукції АПК факультету харчових технологій та управління якістю продукції АПК поділилися своїми враженнями від роботи зі студентами під час проведення занять дистанційно.
Доцент Володимир Василів, тримаючи руку на пульсі всіх діяльностей викладачів кафедри відмітив, що в першу чергу при роботі зі студентами надихається на їх позитивні результати, а тому розуміє, що насправді робить, коли навчає здобувачів вищої освіти. Для нього така робота зі студентами – це свого роду можливість змінити світ на краще.
Доцент Віктор Сарана підкреслює, що часто робота викладача – це саме робота з мотивами та цілями студентів. Досвідчений викладач впливає на студентів таким чином, щоб вони отримали від навчального процесу саме те, що їм насправді потрібно.
А ось професор кафедри Ігор Паламарчук стверджує, що студенти самі мають мотиви до навчання. «Моя задача зараз полягає в тому, щоби їх підсилити. Я сприймаю студентів як спільних тренерів, які іноді можуть підказати метод подання інформації, виходячи із своїх потреб. Саме тому процес викладання в теперішніх умовах перетворюється на спільну творчість, незважаючи на певну відстань між викладачем і студентом», - підсумував Ігор Павлович.
«Діяльність викладача сьогодні зводиться не тільки до передавання інформації студентам, а й до уміння бути організатором її засвоєння, бути провідником, менеджером у лабіринті знань. Саме такими принципами я керуюсь в своїй роботі зі студентами. І карантин цьому не перешкода», - зазначає доцент Михайло Муштрук.
Старший викладач Зінаїда Бурова працює зі студентами двох факультетів – харчових технологій та захисту рослин, біотехнологій та екології. За словами молодого науковця і викладача ефективне навчання відбувається тоді, коли кожна сторона, - і викладач, і студент,- відповідає за результат навчання на 100 %. Це командна робота і це прекрасно видно, бо іноді не вистачає часу надати всім консультації. Ще би так декілька годин до доби було б непогано. Але і в такому випадку ми робимо все, що в рамках нашої компетенції.
«Після захисту моєї дисертаційної роботи пройшло небагато часу, тому досвід викладання у мене не є таким великим, як у моїх колег, але завдяки грунтовно проведеній методичній роботі вважаю, що із поставленим завданням справляюся і доношу до студентів всі необхідні знання. При цьому відбувається й моє самовдосконалення. А ще працюю в парі разом з майбутньою студенткою, моєю донечкою», - такими словами охарактеризував свою кропітку роботу під час дистанційного навчання молодий викладач, асистент Максим Гудзенко.
Від себе хочу додати, що студенти завжди мене надихали і додавали сил. Особливо це відчувається зараз на відстані, бо ми, викладачі, спілкуємося з ними з самого ранку до пізнього вечора. Іноді заглядаємо вночі в свої смартфони чи бувало не з’явилися нові відправлені завдання від студентів і тоді негайно приступаємо до перевірки робіт. Наші другі половинки починають навіть ревнувати нас до гаджетів. Але все це тимчасово.