Практики студентів у компаніях-партнерах – запорука їхнього професійного росту
У формуванні висококваліфікованих фахівців, зокрема і спеціальності «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність», важливе місце займає навчальна практика: студенти закріплюють одержані теоретичні знання і набувають навичок технічної та організаційної роботи. Підготовка ж магістрів здійснюється ґрунтуючись на сучасних, адаптованих до ринкових умов господарювання, досягненнях вітчизняної та зарубіжної наукової думки.
Переддипломна практика - завершальний етап професійної підготовки магістра та інформаційна база для написання магістерської дипломної роботи. Саме на базі переддипломної практики студенти одержують фактичні матеріали для виконання індивідуального завдання, написання аналітичної частинидипломної роботи та здійснюють апробацію запропонованих заходів та пропозицій, проводять науково-дослідну роботи щодо розв’язання актуальних проблем розвитку у сфері підприємницької та біржової діяльності.
Базами практики для магістрів програми «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність» є підприємства різних форм господарювання, діяльність яких зосереджено із виконанням функцій, пов’язаних з комерційною, організаційно-управлінською, аналітичною та науково-дослідною діяльністю у галузі підприємництва, біржової та торгівельної діяльності в умовах конкуренції та ринкових відносин. Це, зокрема Національна комісія з цінних паперів та фондового ринку, асоціація «Союз бірж України», товарна біржа «Українська енергетична біржа», ТОВ «Аналітичний спектр» та інші.
Провідні спеціалісти баз практик та куратори від університету допомагають магістрам отримати необхідні компетенції для успішного кар’єрного зростання. По закінченню практики студенти знаходять відповіді на важливі та знакові для них запитання: як буде розвиватися рітейл у сучасних умовах і які існують секрети успіху відкриття власного бізнесу у торговельній сфері, як організувати комерційну діяльність підприємства та стимулювати торгові роздрібні мережі, проблеми моделювання ситуацій на біржовому товарному ринку, управління ціновими ризиками з використанням біржових інструментів, організація електронної торгівлі, а ще - як залучити покупця до процесу покупки і не тільки.
Анна Слободяник,
доцент кафедри біржової діяльності і торгівлі