Маркетологи обирають креативні підходи до виконання практичних проектів!

10 травня 2016 року

      Під керівництвом доцента кафедри маркетингу та міжнародної торгівлі Гальчинської Юлії Миколаївни проводяться практичні завдання з дисципліни «Маркетинг послуг» на тему: «Удосконалення зеленого туризму  в Україні».

  Україна завжди зачаровувала туристів своїми мальовничими краєвидами і славетними місцями. Мабуть, не знайдеться такої людини, яка б не чула про Львівську ратушу.  Ці території вже давно відкриті і встигли обкохати очі відвідувачів. А от скільки невідомих, таємничих і навіть магічних місць є на території нашої країни, про які чули одиниці. Тому перед маркетологами 3 курсу постало важливе завдання – створити такий проект, який би наповнив малознайомі місця туристами з різних куточків України та світу. Це міг бути розроблений маршрут, фестиваль, будь що, що могло б заполонити країну іноземцями та українцями. Раніше це ж завдання виконували старші курси, які минулого року показали блискучий результат, тож їхні молодші колеги достойно продовжили цю традицію.

   Перша група обрала собі за об’єкт популяризацію Полтавської області. Там вони вирішили побудувати  парк атракціонів  «Гайда  в парк» на український мотив. Вишиванки білими нитками по білому полотні, церква, у якій молилася за здоров’я свого малюка мати Миколи  Гоголя та полтавські галушки, якими пригощалися запрошені на презентацію проектів гості. Серед них: завідувач кафедри маркетингу та міжнародної торгівлі д.е.н, професор Ларіна Я.С., д.е.н., професор Буряк Р.І., асистент Четверик О.В. та заст. декана факультету аграрного менеджменту Денисенко Л.С.

Що ж стосується другої групи, то вони вирішили запросити туристів на фестиваль «National crab`university» у Херсонській області. В університеті буде справжня кафедра хімії, де готуватимуть палаючі коктейлі, різна музика на всі смаки та тематичні вечірки. Цим літом можна побачити все: інопланетян, гангстерів, рокерів та поласувати справжніми херсонськими продуктами, якими славиться регіон, а також зануритися у всі традиції  та смаки Індії та Гавайїв. Маркетологи підготували повний план заходів, які популяризують незвідані куточки України. Залишилося тільки знайти своїх спонсорів.

 Валентина Шуть, студентка 3 курсу 2 групи 

Набір на навчання (синій)_2015Регіональні навчальні заклади (синій)Захисти дисертацій