Відкрите заняття професора Руслана Сопівника
Відкриті заняття – це чудова можливість для студентів навчитися критично мислити, аргументувати свою позицію та застосовувати теоретичні знання на практиці; можливість для викладача проаналізувати власну методику викладання, апробувати шось нове і незвичне.
20 лютого 2025 року відбулось відкрите лекційне заняття доктора педагогічних наук, професора, завідувача кафедри педагогіки Руслана Васильовича Сопівника з дисципліни «Лідерство та адміністрування» для бакалаврів 2 курсу спеціальності 015.37 ОП «Професійна освіта (Аграрне виробництво, переробка сільськогосподарської продукції та харчові технології)» гуманітарно-педагогічного факультету. Тема лекції: «Теорії походження лідерства».
Основною метою відкритого заняття було не лише передати знання аудиторії здобувачів, а й створити інтерактивний простір для обговорення, дискусій та обміну думками. Студенти активно долучалися до діалогу, аналізували кейси, пропонували власні ідеї та знаходили нестандартні рішення.
На відкрите лекційне заняття завітав заступник декана, доктор педагогічних наук, професор кафедри педагогіки Ігор Буцик, доктор педагогічних наук, професор кафедри педагогіки Валентина Мірошніченко, доктор педагогічних наук, професор кафедри педагогіки Оксана Васюк, кандидат педагогічних наук, доцент Світлана Виговська, кандидат педагогічних наук, доцент Карина Саф’ян, асистент кафедри педагогіки Василь Костинюк та старші лаборанти Василь Юрійчук та Артем Дацюк.
Студенти зацікавлено сприймали новий матеріал та активно брали участь в дискусіях. Лещенко Роман та Більдюг Валентин особливо відзначились на занятті, висловлюючи свої думки. За допомогою інноваційних технологій, зокрема, ШІ, лектор згенерував відео видатних науковців, які змогли самостійно розповісти про свої наукові розробки.
Підсумком заняття стало тестування, організоване і проведене за допомогою ігрової навчальної платформи Kahoot!, яке викликало зацікавленість здобувачів освіти та сприяло пожвавленню атмосфери на занятті, активізації уваги студентів, що і було метою викладача. Така форма проведення контролю знань дуже прийшлася до вподоби студентам, побажанням яких було частіше використовувати нетрадиційні форми контролю з використанням інноваційних технологій і сучасних девайсів. Три переможці тестування отримали солодкий приз, це стало приємним мотиваційним моментом для студентів.
На електронному навчальному порталі університету E-LEARN розміщено відео запис лекції, де охочі студенти зможуть переглянути заняття.
Колеги, які відвідали заняття, оцінили його високий професійний, науковий та методичний рівень.
Лекція на тему "Теорії походження лідерства" надала слухачам можливість глибше зрозуміти різні підходи до вивчення лідерства та їхню еволюцію протягом часу. Ці знання дозволять студентам краще адаптуватися до викликів сучасного світу та в майбутньому ефективно керувати командами, враховуючи як особистісні, так і ситуаційні фактори.
Асистент
Василь Костинюк