Від теорії до практики – студенти факультету аграрного менеджменту опановують фах
Студенти першого курсу факультету аграрного менеджменту відвідують заняття в офлайн-форматі вивчаючи обов’язкові компоненти освітньої програм 073 «Менеджмент» та 075 «Маркетинг».
На практичних заняттях з дисципліни «Economics» першокурсники спеціальності 073 «Менеджмент» та 075 «Маркетинг», що опановують фах з викладанням англійською мовою, на занятті працювали над темою «Ринок досконалої конкуренції», де досліджували питання: характеристики ринку досконалої конкуренції, формування попиту на продукцію конкурентної фірми та максимізацію прибутку фірмою у короткостроковому і довгостроковому періодах.
Під час лабораторного заняття з дисципліни «Економічна інформатика» студенти виконували завдання за темою «Використання MS Excel для здійснення розрахунків». При виконанні даної лабораторної роботи першокурсники спеціальності 075 «Маркетинг» навчились здійснювати розрахунки з використанням функцій MS Excel. Розглянуто і опрацьовано логічні функції, умовне форматування для візуалізації поданих даних, фільтрування та сортування табличних даних.
Аудиторні семінарські заняття проходять і з дисципліни «Вступ до фаху». На цьому тижні студенти спеціальності 073 «Менеджмент» на семінарському занятті «Управлінські рішення в менеджменті» підготували презентації з доповідями. Цікавими були приклади прийняття управлінських рішень у відомих компаніях та організаціях. Зокрема, здобувачі вищої освіти підготували матеріали про роботу команди менеджерів у компанії «Google LLC», «Microsoft Corporation» та інших.
Окрім цього на заняттях з дисципліни «Вступ до фаху» першокурсники отримують інформацію про навчальний процес в університеті, доступні ресурси університету, знайомляться з освітньою програмою, особливостями проведення екзаменів та заліків, формами атестації.
Бажаємо першокурсникам продуктивних занять, успішного завершення семестру та високих результатів під час сесії!
Лариса КАРПЕНКО,
заступник декана факультету
аграрного менеджменту