Маркетинг та логістика в агробізнесі - тема наукової дискусії на факультеті аграрного менеджменту

24 квітня 2023 року
  20 квітня 2023 року було проведено ІII Міжнародну науково-практичну онлайн-конференцію «Маркетинг та логістика в агробізнесі» / III International Scientific and Practical Conference "Marketing and logistics in agribusiness", організатором якої стала кафедра маркетингу та міжнародної торгівлі Національного університету біоресурсів і природокористування України. Конференція зібрала представників держави та бізнесу, провідних науковців з різних країн світу, практиків, бізнес-консультантів, експертів, аспірантів та студентів, які поділилися своїми дослідженнями у сфері сучасного маркетингу, агрологістики, Digital-маркетингу та інших аспектів розвитку маркетингової діяльності на підприємствах аграрного сектору.

  З вітальним словом до учасників та гостей конференції звернулися: т.в.о. завідувача кафедри маркетингу та міжнародної торгівлі, професор Олександр Павлович Луцій, начальник науково-дослідної частини Університету, доктор сільськогосподарських наук, професор Володимир Віталійович Отченашко, заступник декана факультету аграрного менеджменту, доцент Лариса Федорівна Карпенко, доктор економічних наук, професор Руслан Іванович Буряк, які наголосили на актуальності розвитку маркетингу та логістики в агробізнесі в сучасних умовах, диференціації сільськогосподарських ринків, вивченні та задоволенні попиту споживачів на продовольчу продукцію, розвитку цифрового маркетингу, діджиталізації бізнес-процесів та прийнятті ефективних рішень. Також було акцентовано увагу на важливості та актуальності проведення наукових заходів, розвитку та посиленні наукової дискусії, розширення можливостей співпраці та обміну науковими досягненнями з питань розвитку маркетингу та логістики в агробізнесі.

  У роботі конференції прийняли участь науковці кафедри маркетингу ім. А.Ф. Павленка ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», зокрема декан факультету маркетингу, професор Олександр Казимирович Шафалюк – доповідь «Проблемні аспекти і перспективні підходи у розвитку маркетингу та логістики в агробізнесі»; завідувач кафедри маркетингу ім. А.Ф. Павленка, професор Андрій Васильович Федорченко, який розкрив головні аспекти провадження маркетингової діяльності в кризових умовах ведення бізнесу та звернув увагу на особливості маркетингового управління підприємствами в Україні в умовах воєнного стану; професор кафедри маркетингу імені А.Ф. Павленка Володимир Петрович Пилипчук – доповідь «Тенденції в елементах комплексу маркетингу сільськогосподарських підприємств України».

  Доктор економічних наук, бізнес консультант Галина Яківна Студінська розкрила головні аспекти соціального маркетингу та наголосила на актуальності волонтерства в сучасних реаліях. Кандидат економічних наук, начальник ФДУ «Дніпровський район Держгідрографії» Іван Юрійович Чернявський зосередився на особливостях експорту агропродукції в період воєнного стану 2022 р., рішеннях та результатах впровадження «зернового коридору», а також проблемах логістичного забезпечення в цілому.

  Доктор економічних наук, професор кафедри маркетингу та міжнародної торгівлі Руслан Іванович Буряк проаналізував світові продовольчі ринки, розкрив проблемні питання сьогодення та окреслив перспективи розвитку.

  Доктор економічних наук, професор (University of Security Management in Košice, Словаччина) Ігор Геннадійович Брітченко звернув увагу на продовольчу безпеку України в світлі останніх заборон експорту української сільськогосподарської продукції. Prof. Sandra Jekabsone (University of Latvia, Latvia) зупинилась на актуальних проблемах ринку праці в цифрову епоху.

  У роботі англомовної секції взяли участь представники 7 країн: США, Польщі, Іспанії, Турції, Латвії, Азербайджану та Гани. З вітальним словом до учасників конференції звернулись модератори секції д.е.н., доц. Гальчинська Юлія Миколаївна та к.е.н., доц. Вишнівська Богдана Вікторівна, які акцентували увагу на актуальність розвитку маркетингу та логістики, в тому числі в умовах воєнного стану країни, посиленні позиціонування агропродовольчої продукції, диференціації товарних ринків, сегментації та виборі цільової аудиторії, вивченні та задоволенні попиту споживачів на агропродовольчі товари.

  Найбільшу зацікавленість та жваву дискусію викликали доповіді спікерів: д-р Анна Ясулевич (SGGW, Poland) «Digital marketing in communication between enterprise and consumer in Agri-food sector»; проф. Еркан Одзен (University of Uşak, Turkey) «Food Security and the Food Corridor during Ukraine-Russia Conflict» та проф. Ніколас Імбеах (Тakoradi Technical University, Ghana) «Food Safety among Tourists in Sekondi-Takoradi Metropolitan Assembly (STMA) as a Destination in Ghana».

 

  До роботи конференції також долучилися: доктор наук з державного управління, професор Київського національного університету імені Тараса Шевченка, Голова Спілки рекламістів України, член Академії економічних наук України Євгеній Вікторович РоматСистема бренд-комунікацій підприємств агробізнесу»); кандидат економічних наук, доцент, завідувач кафедри маркетингу, інновацій та регіонального розвитку Чернівецького національного університету імені Юрія Федьковича Ірина Михайлівна БуднікевичМаркетинг інновацій як умова розвитку високотехнологічного агробізнесу»); доктор економічних наук, завідувач кафедри аграрного менеджменту та маркетингу Вінницького національного аграрного університету Роман Васильович Логoша з темою  «Стратегія розвитку ринку овочевої продукції в Україні»; доктор філософії, маркетолог ПП "КомСервіс-Безпека" Ольга Вікторівна ПанченкоЦифрова трансформація маркетингу»); заступник директора ТОВ "Ост Карго Логістик" Ростислав Леонідович ЛементарьовОсобливості логістики в умовах воєнного часу»).

  Активну участь у конференції прийняли аспіранти кафедри маркетингу та міжнародної торгівлі НУБіП України, зокрема: Олександр Омельяненко, Іван Луцій, Тимофій Корнійчук, Олександр Гелевей, Володимир Майстренко, Роман Авраменко, Олександр Скакун, а також аспірант кафедри економіки Дмитро Олександров.

  Щиро дякуємо всім учасникам конференції за ґрунтовну дискусію, сподіваємося на подальшу співпрацю у сфері розвитку маркетингової діяльності та агрологістики в Україні!!!


Алла Рябчик,
доцент кафедри маркетингу та міжнародної торгівлі

 

Регіональні навчальні заклади (синій)Захисти дисертаційНабір на навчання (синій)_2015

Натисніть «Подобається», щоб читати
новини НУБіП України в Facebook