До очного та дистанційного навчання студентів спеціальності «Маркетинг» активно долучаються представники агробізнесу-партнери кафедри маркетингу та міжнародної торгівлі

5 квітня 2023 року

 

       Конкурентні переваги на ринку праці, переосмислення традиційних форм, методів і змісту навчання є пріоритетним у роботі НПП кафедри маркетингу та міжнародної торгівлі. Наші студенти прагнуть у майбутньому заснувати власну справу, що, звичайно, потребує широкого спектру як теоретичних знань, так і практичних навичок. Набуті студентами компетенції мають на меті забезпечити студента всім необхідним маркетинговим інструментарієм для започаткування та успішного розвитку власної справи в аграрній сфері, в отриманні знань в сфері маркетингових досліджень ринків сільськогосподарської продукції та продовольства, прогнозування кон’юнктури ринку, в галузі планування аграрного маркетингу, управління та контролю агромаркетингової діяльності.
      04 квітня 2023 року доцентом кафедри маркетингу та міжнародної торгівлі к.е.н., доцентом Віолетою Гераймович було запрошено Анну Бендерську, представника підприємства-партнера кафедри, лідера українського ринку в сфері комплексних IT рішень для Агропромислового комплексу ТОВ «АГРІАНАЛІТИКА» (AGRIANALYTICA LIMITED LIABILITY COMPANY (AGRIANALYTICA LLC)), що підняла важливі питання фінансування фермерів та розповіла про роботу та послуги своєї компанії. Активними учасниками дискусії були члени гуртка «Маркетинг», студенти 2, 4 курсу спеціальності «Маркетинг» та майбутні магістри маркетингу.
      Представник компанії, керівник напрямку розвитку ринків презентувала загальну концепцію та ідею, на якій будується співпраці на платформі, що надає можливість бізнес комунікації та співпраці агровиробників, постачальників засобів виробництва, фінансових установ та покупців-переробників сільськогосподарської продукції на WIN-WIN засадах. 
   
  
     Електронний Кабінет Аграрія об'єднує всі зацікавлені сторони, що шукають нові формати співпраці в агропромисловому комплексі України. Платформа вирішує проблему доступу до фінансування малого агробізнесу, є інструментом з оптимізації часу та ресурсів на пошук ефективних рішень для агровиробника, кредитора, покупця, постачальника. Розумна, проста, потужна система управління та фінансування фермерського господарства AgriAnalytica дозволяє планувати, фінансувати, управляти та аналізувати всю діяльність у господарстві легко і просто. Завдяки отриманій інформації студенти мають змогу перейняти досвід і практичні навички ефективного маркетингу з перших рук.
 

      Семінар проходив у форматі дискусії. Студенти ОС «Баклавр», ОС «Магістр» спеціальності «Маркетинг» адресували експерту різноманітні запитання щодо використання сучасного програмного продукту, його переваги і недоліки. Цікавими й пізнавальними стали дискусії щодо сучасних форм ринкового посередництва, функцій та можливостей, які потенційно можуть надавати бізнес екосистеми своїм учасникам.

     За словами нашого гостя, компанія зараз динамічно розвивається і запрошує до співпраці українських агровиробників усіх форм власності та господарювання, постачальників, фінансові установи, приватних інвесторів, покупців та переробників сільськогосподарської продукції до співпраці. Також в компанії відкриті двері для студентів та випускників нашого вишу, що мають амбіції і ідеї щодо подальшого розвитку платформи, поділяють цінності команди АгріАналітика та бажають долучитись до проекту.

Вдячні організаторам за корисну і цікаву зустріч!

 

Олександр Луцій

т.в.о.завідувача кафедри маркетингу та міжнародної торгівлі

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Регіональні навчальні заклади (синій)Захисти дисертаційНабір на навчання (синій)_2015

Натисніть «Подобається», щоб читати
новини НУБіП України в Facebook