Знайомство з системами збору аналітики для вебсайтів - Google Analytics, Google Tag Manager, Google Search Console: відбулася відкрита лекція з вебаналітики
Знайомство з системами збору аналітики для вебсайтів - Google Analytics, Google Tag Manager, Google Search Console: відбулася відкрита лекція з вебаналітики
17 березня 2023 року
16 березня 2023 року старший викладач кафедри економічної кібернетики Інна Костенко провела відкриту лекцію з вибіркової дисципліни (за спеціальністю) «Вебаналітика» на тему «Знайомство з системами збору аналітики для вебсайтів: базові підходи збору даних трафіку в інтернет-аналітиці, Google Tag Manager та інтеграція даних з Google Analytics» для студентів спеціальностей 051 Економіка (Економічна кібернетика, Цифрова економіка) 3 курсу, 122 Комп'ютерні науки, 3 та 1ст курсу, а також 121 Інженерія ПЗ, 3 та 2ст курс.
Під час лекції студенти мали нагоду познайомитися з основними підходами щодо збору аналітичних даних із вебсайтів та типовими інструментами вебаналітики, які включають доступ адміністратора до панелі управління сайтом.
Особливу увагу було приділено прикладним аспектам щодо індексування та ранжування вебсайтів в пошукових системах та передачі даних про трафік в бази даних. Розглянуто основні алгоритми Google, що використовуються для пошукової видачі. В подальшому детально деталізовано процес передачі інформації до систем вебаналітики та бекенду.
В процесі лекції студенти познайомилися з інтерфейсом та принципами роботи Google Analytics, Google Tag Manager, Google Search Console. В подальшому саме дані системи будуть використані на лабораторних заняттях для налаштування та збору даних про вебсайти. Студентам надано приклади вебсайтів-конструкторів, які стали базовими для минулих курсів в роботі з налаштуванням аналітики та формуванням динамічних dashboards
Також звернуто увагу на інтеграцію сервісів Google, які за рахунок цього забезпечують більш якісну аналітику даних вебсайтів та маркетингові дослідження, зокрема, глибший аналіз конверсійності, результати A/В тестування, використання інструментів для роботи з органічним та платним трафіком. На лекції розглянуто інтерфейс та демонстраційний варіант dashboards в Google Analytics, Google Tag Manager, Google Search Console.
На завершення заняття розглянуто типові інструменти вебаналітики в соціальних мережах та ознайомлено студентів з особливостями формування ремаркетингу в них.
Відвідали лекцію заступник декана факультету інформаційних технологій Наталія Клименко, завідувач кафедри економічної кібернетики Дмитро Жерліцин, викладачі кафедри економічної кібернетики – доценти Наталія Рогоза та Тетяна Коваль.
Тетяна Коваль,
доцент кафедри економічної кібернетики.