Тотальна діджиталізація в кампусі!
Сучасні проблеми – вимагають сучасні шляхи вирішення. З ініціативи головного енергетика НУБіП України Євгенія Кулибаби, спільно з інженером відділу головного енергетика Олександром Ситником розроблено чат-бот в Telegram, який дає змогу кожному мешканцю гуртожитку подавати заявку про виникнення аварійних ситуацій або ж про локальні недоліки пов’язані з електричним забезпеченням.
На дошках оголошень в гуртожитках продемонстровано QR-код, з прямим переходом в чат-бот. Програма працює миттєво і після введення необхідних даних (ім’я, номер гуртожитку та кімнати, контактний телефон) в один клік скеровує заявку з коротким описом проблеми працівникам відділу головного енергетика. Крім цього програма формує по кожному гуртожитку журнал, де вказано дату та суть звернення тим самим зберігаючи усі дані в архів.
«Мешканці цілодобово можуть залишати звернення та отримати своєчасну відповідь. Це забезпечує конкретну реакцію та звісно швидший результат, ніж від заявки в журнал. Таке нововведення підвищує якість обслуговування проживаючих», – говорить Сергій Стецюк, директор студентського містечка.
Даний формат приймання та обробки запитів є більш адаптованим для самих працівників, адже завдяки короткому опису, одразу зрозуміло який матеріал та інструмент потрібно взяти з собою для усунення проблеми, зазначає Євген Олегович.
Мешканці кампусу, які на даний момент проживають в гуртожитках, вже мали змогу випробувати стартап VGE_Support та були приємно здивовані легкістю в користуванні та звісно швидкій реакції.
Вкотре, ми показуємо високий рівень швидкого реагування та комунікації між адміністрацією гуртожитків, мешканцями і господарськими службами.
Марта Колич, Мирослава Терлецька,
фахівці студентського містечка