10 травня 2022 року
Вже третій місяць поспіль діяльність факультету здійснюється не просто в дистанційному форматі, а ще й в умовах військового стану, який діє на території нашої країни. Нові фактори впливу на освітній процес: повітряні тривоги під час занять та необхідність переховуватися в укриттях; особливий психологічний стан людини під час війни: бойові дії, зниклі безвісти, поранені, загиблі; евакуація частини студентів і викладачів, активне волонтерство учасників освітнього процесу тощо. Звичайно, для того, щоб підтримувати якість освіти, потрібно мінімізувати вплив цих факторів на освітній процес. Тому, організація навчального та виховного процесу залишається важливою складовою роботи колективу факультету аграрного менеджменту. 10 травня 2022 року на засіданні деканату спланували порядок денний зустрічі зі студентським активом та засідання із завідувачами кафедр.
Декан факультету Анатолій Остапчук звернувся до старост з вимогою своєчасної здачі усіх модулів, контрольних та курсових робіт. З 7 травня на факультеті аграрного менеджменту стартувала екзаменаційна сесія для студентів 4 курсу, а з 10 травня сесія розпочалась для студентів магістрів заочної форми навчання. Старости прозвітували про стан справ у групах, про стан ліквідації заборгованостей за результатами проміжної атестації, а також обговорили з деканом та його заступниками питання організаційного змісту.
Заступник декана Людмила Чорненька анонсувала початок залікової сесії вже з наступної неділі, графік здачі екзаменів висвітлено на сайті факультету та доведено до відома студентів факультету. Також, зазначені принципи організації складання підсумкового контролю в дистанційному форматі, використовуючи можливості elearn, електронних скриньок, вайберів, месенджерів тощо та наступними співбесідами зі студентами за результатами оцінювання письмової частини екзаменаційної роботи, захисту курсових робіт чи проектів з використанням сучасних засобів відео- та аудіо комунікації, вайбер, месенджер, Cisco Webex Meeting тощо. Обов’язковим є здійснення ідентифікації студента через відеоконференцію.
Заступник декана Лариса Карпенко подякувала старостам та заступникам за плідну роботу та нагадала про вчасність оновлення інформації щодо місця перебування студентів, наявності інтернету, перебування студентів в Збройних Силах України, територіальній обороні, волонтерському русі. Також обговорили порядок систематизації інформації по нарахуванню додаткових балів з навчальної роботи, активність у громадській, науковій та культурно-спортивній сферах життя на факультетському й університетському рівнях за весняний семестр, та вкотре закликала долучитися кожному студенту до популяризації факультету серед знайомих школярів 10-11 класів.