Успішний захист магістрів-маркетологів денної форми навчання

18 грудня 2021 року
     Магістратура — академічний ступінь, який вважається на рівень вище від бакалавра і є першим кроком на шляху до наукової діяльності. Магістратура – це той рівень, який слугує поштовхом до подальшого кар’єрного зростання у студентів-практиків і з урахуванням усіх умов ринку праці є необхідною для повноцінної реалізайції фахівця. У процесі навчання магістри виконували практичні та ситуаційні завдання, активно займалися науковою діяльністю і все ближче ставали до моменту оприлюднення своїх наукових та практичних здобутків. Таким логічним завершенням став для магістрів-маркетологів захист кваліфікаційних магістерських робіт.
 
     16 грудня кафедрою маркетингу та міжнародної торгівлі проведено захист кваліфікаційних магістерських робіт маркетологів денної форми навчання.
     До складу комісії увійшли:
    Голова: Луцяк Віталій Васильович, в. о. завідувача кафедри адміністративного менеджменту та зовнішньоекономічної діяльності, д.е.н., доцент.
    Члени комісії: Буряк Руслан Іванович, завідувач кафедри маркетингу та міжнародної торгівлі, д.е.н., професор; Бабічева Олена Іванівна, доцент кафедри маркетингу та міжнародної торгівлі, к.е.н., доцент; Збарський Василь Кузьмич, професор доцент кафедри маркетингу та міжнародної торгівлі, д.е.н. Секретар комісії: Кальковська Ірина Олегівна, старший лаборант кафедри маркетингу та міжнародної торгівлі.
    З вступним словом до студентів та комісії звернувся декан факультету аграрного менеджменту, доцент Остапчук Анатолій Дмитрович, побажавши студентам успішного захисту магістерських робіт, а комісії плідної праці. Голова комісії – Віталій Васильович – також приєднався до вітальних слів, ознайомив студентів із регламентом проведення захисту та розпочала роботу ЕК та захист магістерських робіт.
     На велику увагу заслуговує обрана тематика магістерських робіт. Цього року магістрами досліджувалися такі актуальні питання розвитку маркетингу як: особливості розвитку та впровадження креативних стратегій, розвитку системи інтегрованих маркетингових комунікацій, дослідження поведінки споживачів, розвиток стратегії просування товарів в мережі Інтернет, розвиток рекламних стратегій в інтернеті, особливості просування продовольчих товарів в мережі інтернет, діагностика конкурентоспроможності вітчизняних аграрних та переробних підприємств, маркетингова діяльність ринків агропродовольчої та органічної продукції, а також такі нішеві товари як устриці.

    Магістерські роботи виконані на актуальну тему, мають логічну структуру та досить вдале обґрунтування висновків. Зміст робіт відповідав назві теми, поставленій меті і завданням. У роботах проведені теоретичні узагальнення, здійснені аналітичні розрахунки на матеріалах конкретних підприємств та внесені пропозиції, які мають практичну перспективність.

Щиро вітаємо студентів з успішним захистом та бажаємо подальшого професійного зростання та успіху!!!
 
Олена Нагорна
доцент кафедри маркетингу та міжнародної торгівлі
Захисти дисертаційРегіональні навчальні заклади (синій)Набір на навчання (синій)_2015

Натисніть «Подобається», щоб читати
новини НУБіП України в Facebook