Вступна кампанія 2014: робота приймальних комісій має бути максимально ефективною

10 липня 2014 року

10 липня відбувся науково-методичний семінар «Науково-методичне та організаційне забезпечення вступної компанії у ВНЗ НУБіП України у 2014 році». У його роботі взяли участь 35 працівників університету та його регіональних навчальних закладів, задіяних у роботі приймальних комісій.

Із вступним словом до учасників семінару звернувся в.о. проректора з науково-педагогічної роботи та розвитку університету Сергій Кваша. Він наголосив на важливості проведення успішної вступної компанії у 2014 році, розповів про завдання, які ставить очільник університету Станіслав Ніколаєнко. При організації і проведенні набору студентів необхідно враховувати психологічні аспекти, створювати зручні побутові умови для абітурієнтів та їх  батьків під час прийому заяв та роботи приймальної комісії. Потрібно впорядкувати територію навчального закладу, забезпечити додаткове інформування вступників і встановити привабливі і корисні інформаційні стенди, зокрема про базовий навчальний заклад університету. 

Слід забезпечити функціонування музею, сайту того чи іншого навчального закладу, розміщення на ньому повної інформації для абітурієнтів. Не варто забувати і про стенди про мистецькі та спортивні колективи та їх досягнення, переможців олімпіад та змагань. Перелік програм міжнародної діяльності та інформації про навчання, стажування, практики студентів та викладачів за кордоном теж, безумовно, приверне увагу абітурієнтів.

У своїй доповіді в.о. проректора з навчальної і культурно-виховної роботи Оксана Зазимко ознайомила учасників семінару з наказом Міністерства освіти і науки про створення оперативного штабу «Вступна компанія 2014 року». Розповіла про зміни в ідеології освіти, передбачені новим Законом України «Про вищу освіту», зокрема, щодо підготовки молодших спеціалістів та розробки нових переліків напрямів і спеціальностей підготовки фахівців. 

Детальну інформацію про особливості прийому на навчання у 2014 році надав Семен Волошин, відповідальний секретар приймальної комісії НУБіП України. Він познайомив учасників семінару з основними нормативними актами і документами, які регламентують порядок роботи комісії та прийом студентів до вищих навчальних закладів України, надав практичні поради щодо  документування роботи приймальної комісії.

Обговорювались також питання  верифікації правил прийому зі змінами, наявності договорів на доступ операторів до бази ЄДЕБО, резервних джерел доступу до мережі Інтернет під час вступної компанії.

Начальник навчального відділу Лариса Кліх розповіла про особливості і переваги ступеневої системи освіти в університеті, функціонування літнього  вирівнювального семестру, можливості продовження навчання студентів – випускників регіональних ВНЗ на бакалаврських та магістерських програмах у базовому закладі НУБіП України.

Анатолій Гладкий, начальник відділу по роботі з ВНЗ І-ІІІ рівнів акредитації, ознайомив учасників семінару зі змінами у структурі регіональних навчальних закладів: створено коледжі Бережанського і Ніжинського агротехнічних інститутів. 

Він також навів результати акредитаційних та ліцензійних експертиз у 2013-2014 навчальному році та завдання на наступний. Так, акредитовано всі спеціальності ОКР «Молодший спеціаліст». Напрями підготовки ОКР «Бакалавр» у Ірпінському та Немішаєвському коледжах акредитовані тільки до завершення циклу навчання. 

Проаналізувавши показники прийому минулого року, він озвучив основні завдання нинішньої вступної компанії і підготовки до нового навчального року. Зокрема, необхідно ліцензувати спеціальності ОКР «Молодший спеціаліст» у харчовій, будівельній, деревообробній, інформаційній галузях.

Прес-служба НУБіП України

 
Захисти дисертаційРегіональні навчальні заклади (синій)Набір на навчання (синій)_2015

Натисніть «Подобається», щоб читати
новини НУБіП України в Facebook