Сім способів справити враження на роботодавців

17 листопада 2021 року

 

86Влаштування на роботу може стати великим випробуванням. Особливо, коли ви на початку своєї кар’єри. Але навіть для досвідчених професіоналів, які бажають піднятися на наступний рівень, це може бути складно.

Ми розглянули думки менеджерів з найму про успішних технічних кандидатів, і зібрали поради, які допоможуть вам виділитися з натовпу претендентів.

Адаптуйте своє резюме до роботи

Дуже добре, якщо у Вас є основне резюмеє, оскільки це дає шаблон для роботи. Але це не все. Це лише початок. Тому що, якщо ви хочете пройти процес відбору та зайняти посаду мрії, вам потрібно буде зробити деякі зміни, щоб адаптувати своє резюме для конкретної ролі.

І ось важлива порада, якої слід дотримуватися: максимально завантажте своє резюме своїми сильними сторонами.

Як це зробити? Почніть з прочитання опису роботи ще раз. Що шукають роботодавці? Що їм потрібно більше всього? Визначте це, а потім створіть чіткий і стислий підсумок того, що ви можете запропонувати з того, що відповідає потребам. Отже, якщо роботодавець шукає менеджера проекту з досвідом у VOIP, Ви можете оперувати тим фактом, що ви досвідчений або кваліфікований менеджер проекту з досвідом роботи в VOIP.

Знову ж таки, це звучить очевидно. Але ви можете бути здивовані тим, скільки рекрутерів отримують загальні резюме від «професіоналів, які шукають наступний виклик».

Приготуйтесь

Це означає підготовку до ознайомчого дзвінка та до можливого інтерв’ю.

Перейти на цю стадію означає бути озброєним надійною інформацією про компанію, в якій Ви намагаєтеся працювати.

Це означає, що необхідно знайти час, щоб прочитати їхній веб-сайт, корпоративні матеріали та соціальні мережі. Це дає змогу зрозуміти принципи компанії.

  • Яка їх місія?
  • Як вони працюють?
  • Яка їхня стратегія?
  • Які цілі ставить перед собою компанія?
  • Чому це викликає у вас резонанс?
  • Як ви можете допомогти їм рухатися вперед?

Подумайте про ці речі. І будьте готові відповісти на складні запитання про власний досвід, кар’єру та очікування щодо заробітної плати.

І це само собою зрозуміло – перш ніж прийти на співбесіду, переконайтеся:

  • Ви одягнені відповідним чином
  • Майте з собою кілька копій вашого адаптованого резюме
  • Будьте ввічливі з усіма, кого зустрічаєте
  • Нехай напередодні в голові будуть чіткі посили, напрямки до співбесіди

Пропонуйте себе

Це означає знати свої найбільш сильні сторони та розуміти свої слабкі сторони. Обов’язково підготуйте свій ліфт, але уникайте використання кліше у спілкуванні з роботодавцями – вони досить напружені, коли справа доходить до виявлення справжньої людини (і того, хто таким не є).

Кожна взаємодія з роботодавцем важлива: від першого разу, коли Ви подаєте заявку, та первинної перевірки телефоном, аж до того, як Ви погоджуєтеся з його пропозицією. Роботодавці цінують чесність і порядність, тому не забудьте спілкуватися відповідним чином.

Розвивайте свій досвід і користкйтесь ним

Досвід впливає на те, як вас сприймають роботодавці, і він не повинен бути стандартним у всьому. Вони також не повинні ідеально відповідати вакансії.

Будьте готові до отримати нетехнічного досвіду і змусити його працювати на вашу користь. Подумайте про додаткові навички, які ви могли б отримати, які додадуть цінності: навички обслуговування клієнтів, складання бюджету, лідерство, управління проектами тощо — ви можете бути здивовані тим, що ви можете принести.

Наприклад, Cisco цінує цілий ряд навичок, які виходять за рамки технічного досвіду: підприємницький досвід, дипломні проекти та самонавчання, стажування, позакласні заходи та волонтерство. Кожен із цих випадків сам по собі демонструє мотивацію та ініціативу, вирішення проблем і бажання вчитися.

Знайте, як пояснити свій досвід. І проводьте самоаналіз задовго до розмови з роботодавцями.

Використовуйте соціальні мережі для себе

Слідкуйте за лідерами думок у сферах ваших інтересів у Twitter, Instagram, Faceboock.

Перш за все, переконайтеся, що все, що ви публікуєте в Інтернеті, є професійним. Все, що ви розміщуєте в Інтернеті, може використовуватися роботодавцем, який хоче дізнатися більше про кандидата, перш ніж він зустріне Вас.

Будьте зацікавлені

Роботодавці хочуть бачити, що Ви захоплені роботою у сфері їх інтересів. Вони хочуть бачити енергію та відданість у вашому резюме та при зустрічі. Тож якщо ви збираєтеся подавати заявку на роботу — будьте зацікавлені весь час. Вмійте передати свою пристрасть до роботи, галузі та компанії.

І, нарешті, будьте наполегливі

Не кожна робота, якою б привабливою вона не була, ідеально підходить для вас. Забезпечення найкращих можливостей зазвичай є процесом. І це може зайняти час. І дуже важливо, щоб ви залишалися позитивними та оптимістичними, щоб відчувати контроль над пошуком роботи.

Поставте собі реальну мету пошуку та зв’язків з роботодавцями. Можливо, це щотижня, можливо, щодня. Підтримуйте свій профіль LinkedIn в актуальному стані, а гарні копії резюме готові до переналаштування.

І не забувайте залишатися на радарі контактів з друзями, щоб вони знали, що ви доступні.

Ніколи не знаєш, звідки може з’явитися наступний результат.

Підготовлено за матеріалами компанії Cisco
(https://www.netacad.com/careers/career-advice)
 Сергій ШТОГРИН, інструктор академії Cisco
Регіональні навчальні заклади (синій)Набір на навчання (синій)_2015Захисти дисертацій

Натисніть «Подобається», щоб читати
новини НУБіП України в Facebook