Засідання наукового гуртка гуртка «Світоглядні імплікації науки майбутнього» на тему: «Новітні тенденції та здобутки розвитку науки»
9 жовтня 2025 року відбулося засідання наукового гуртка «Світоглядні імплікації науки майбутнього». Порядок денний засідання містив організаційні питання щодо структури гуртка, плану роботи та поточного функціонування. Було запропоновано розробити план засідань гуртка, включивши до неї, передусім, особливо актуальні та проблемні питання розвитку науки другої полони ХХ – початку ХХІ століття. Особлива увага має приділятися проблемним питанням, пов’язаним з впливом здобутків науково-технічного прогресу на трансформацію соціопростору сучасного людства. Було ухвалено, що обговорення того чи іншого актуального питання буде доцільно проводити у такому форматі: тематична доповідь (бажано, з презентацією), виступ опонента по даній темі, дискусія серед членів гуртка щодо найбільш злободенних і неоднозначних моментів даної проблематики.

На засіданні гуртка обговорювалася тема «Новітні тенденції та здобутки розвитку науки». Під час обговорення учасники гуртка зосередили свою увагу на найбільш актуальних питання розвитку сучасної науки. Зокрема, були заслухані студентські доповіді: 
«Штучний інтелект: ризики та перспективи розвитку» Інни МИШКО, в якій доповідачка розкрила особливості розвитку даного наукового проекту, а також зосередила увагу на перспективному проблемному полі, яке формується в результаті активного розвитку цієї технології.
Юрій КОСТІВ виступив із доповіддю «Біохакінг як феномен сьогодення» , в якій зосередив свою увагу на феномені біохакінгу як відносно нового явища, що стало популярним у сучасному світі. Розкриваючи сутність цього феномену наголосив прагненні людини до покращення свого фізичного та ментального стану за допомогою науки та технологій.
По закінченні засідання присутні відзначили, що доповіді були достатньо змістовними, дискусія – конструктивною, а також висловили спільне бажання й надалі опрацьовувати найбільш актуальні та проблемні питання розвитку сучасної науки.