Засідання робочої групи з покращення якості дистанційного навчання: окреслені основні завдання
Засідання робочої групи з покращення якості дистанційного навчання: окреслені основні завдання
September 6, 2021
03 вересня 2021 року відбулося засідання постійно-діючої робочої групи з аналізу стану та розробки пропозицій щодо покращення дистанційного та змішаного навчання в Університеті, створеної за наказом ректора Станіслава Ніколаєнка від 18.09.2021р. № 852. Зустріч була присвячена актуальним питанням дистанційного навчання студентів університету, які вимагають термінового вирішення на початку поточного семестру 2021-2022 н.р.
До складу робочої групи під головуванням проректора з науково-педагогічної роботи Василя Шинкарука увійшли два заступники – начальник навчального відділу Ярослав Рудик,декан факультету інформаційних технологій Олена Глазунова,а такожвідповідальні від усіх 3 ННІ та 13 факультетів по роботі з електронними навчальними курсами на навчально-інформаційному порталі Elearn та обізнані з питань і проблем його функціонування. До складу групи також увійшли керівник центру дистанційних технологій навчання Максим Мокрієв, начальник інформаційно-обчислювального центру Віктор Теплюк та представники навчального та навчально-методичного відділів Лариса Кліх, Оксана Зазимко та Олена Колеснікова.
![](https://nubip.edu.ua/sites/default/files/u331/sh.png)
На початку онлайн засідання голова Василь Шинкарук узгодив організаційні моменти та стиль роботи групи надалі. Проректор нагадав присутнім про закладене підґрунтя для ефективної роботи упродовж попереднього семестру навчання в дистанційному та змішаному форматі. Зокрема це і необхідна навчально-методична база та чітко вибудована система двосторонньої оцінки та аналізу дистанційного навчання, починаючи із щотижневих п’ятничних звітів завідувачами кафедр, наданих деканам чи директорам, узагальнених проректором і проаналізованих на ректораті щопонеділка.
![](https://nubip.edu.ua/sites/default/files/u331/sh1.png)
Василь Дмитрович чітко окреслив завдання усім членам робочої групи, які закріплені відповідними розпорядженнями та мають бути вирішені до 9 вересня. Зокрема, відповідальним за ІКТ та наповнення електронних навчальних курсів підготувати інформацію щодо наповнення, використання студентами ЕНК та атестації дисциплін, які викладаються НПП факультету чи ННІ; начальнику інформаційно-обчислювального центру підготувати звіт щодо стану технічної готовності інфраструктури університету для забезпечення безперебійного доступу всіх учасників освітнього процесу; декану факультету інформаційних технологій подати службову записку щодо стану готовності технічного та програмного забезпечення навчально-інформаційного порталу НУБіП України до цілодобового використання в умовах дистанційного навчання.
![](https://nubip.edu.ua/sites/default/files/u331/sh2.png)
Робочою групою було обговорено також коло питань із покращення якості дистанційного навчання організаційного, технічного та мотиваційного характеру.
Засідання робочої групи передбачено з періодичністю раз на місяць (за необхідності частіше та в розширеному складі), де розглядатимуться результати попередніх завдань і розгляд ризиків та розробка пропозицій щодо покращення дистанційного та змішаного навчання в Університеті.
Олена Колеснікова,
заст. начальника навчального відділу
з магістерських програм