ДОСЛІДНИЦЬКИЙ ПРОЄКТ МАН: НОВІ РЕАЛІЇ, ПЕРЕВАГИ, ПЕРСПЕКТИВИ
ДОСЛІДНИЦЬКИЙ ПРОЄКТ МАН: НОВІ РЕАЛІЇ, ПЕРЕВАГИ, ПЕРСПЕКТИВИ
April 10, 2020
Якість освітнього процесу вимірюється шириною та глибиною проведеного наукового дослідження. Методи наукового пізнання та способи їх використання при здійсненні економічних досліджень стали предметом для обговорення учнівсько-студентської онлайн-дискусії, що відбулась 6 квітня 2020 року у хмарному середовищі Zoom. Науково-освітній захід «Дослідницький проєкт МАН: нові реалії, переваги, перспективи» об’єднав понад 50 осіб: вихованців та педагогів КОКПНЗ «Мала академія наук учнівської молоді», магістрів спеціальності «Менеджмент організацій і адміністрування» та викладачів факультету аграрного менеджменту Національного університету біоресурсів і природокористування України.
Метою заходу стало ознайомлення юних дослідників з основними методами наукового пізнання та способів їх впровадження при здійсненні економічних досліджень студентами-менеджерами. Поряд із практичними уміннями здійснювати наукове дослідження, магістри довели, що необхідною умовою ефективної та успішної наукової діяльності є готовність до науково-дослідної роботи, її пошукова активність, продуктивна дослідницька поведінка, стійке прагнення до творчого наукового пошуку та комплекс індивідуально-психологічних і характерологічних особливостей, що забезпечить високу ефективність її професійного функціонування.
З вітальним словом до учасників виступила завідувачка кафедрою менеджменту ім. проф. Й. С. Завадського Надія Резнік, яка підкреслила розгляд важливих питань дискусії: вибір напряму та послідовність наукових досліджень; дослідницькі принципи науки; методи наукового пізнання; місце та роль системного підходу у науковому пізнанні; наукове мислення в організації та проведенні наукових досліджень; основи теоретичних та експериментальних досліджень; планування експерименту й аналіз його результатів; наукові колективи та школи, особистість вченого; технологія наукової діяльності; звітність наукових досліджень; психологія наукової діяльності; особливості науково-психологічних досліджень; етика наукових досліджень.
Директорка КОКПНЗ «Мала академія наук учнівської молоді» Світлана Минзар подякувала всім, хто приєднався до заходу, тематика якого завжди актуальна для юних дослідників та їх наукових керівників, а також наголосила на вважливості співпраці МАН Київщини та Національного університету біоресурсів і природокористування України.
Активну участь у дискусії з юними дослідниками приймали магістри: Лупинос Анастасія, Тараненко Катерина, Зубрицький Іван, Зубрицька Злата та Галузинська Ася, які ознайомили з основними методами наукового пізнання та способів їх використання при здійсненні економічних досліджень. Також довели значущість та важливість застосування методів дослідження у повсякденному житті та у своїй професії. Кожен бажаючий отримав можливість обговорити різні методики економічних досліджень, отримати відповіді щодо інструментарію та особливостей таких досліджень. Учні також задавали питання щодо вступу до університету, особливостей навчання на факультеті аграрного менеджменту, програми подвійних дипломів та стажування за кордоном.
Модератор дискусії – Анна Слободяник, підкреслила важливість вибору майбутньої професії менеджера, який має мислити масштабно та перспективно. Управлінці можуть демонструвати прекрасні результати і водночас «погубити» всю компанію, якщо їхня робота не орієнтована на майбутнє, відтак важливим є повсякчасне застосування методів наукового дослідження. Якщо менеджер стане думати тільки про прибуток, то не побачить можливостей, що відкриватимуться перед компанією у майбутньому. Мислення менеджера повинно постійно орієнтуватись та проектуватись на масштабність.
Підводячи підсумки заходу, методист відділення економіки та географії КОКПНЗ «МАЛА АКАДЕМІЯ НАУК УЧНІВСЬКОЇ МОЛОДІ»– Олена Бойчук, подякувала учасникам за плідну співпрацю та побажала успіху у подальших проведених дослідженнях, що можуть бути стартом при виборі виборі подальшої професії.
Людмила Буценко,
доцент кафедри менеджменту ім. проф. Й.С.Завадського