Ми відповідальні сьогодні за майбутнє
Ми відповідальні сьогодні за майбутнє. Імідж країни залежить від кожного громадянина. У наукових працях та практичній викладацькій діяльності акцентуємо на поєднанні практики і науки. Наукове бачення процесу творення репутації є основою для наявного та бажаного іміджу держави, ми акцентуємо на діяльності медіафахівців, дотриманні стратегії іміджетворення України, що становить підвалини подальшого іміджу нашої держави для наступних поколінь на тисячоліття. Вже з перших днів навчання в нашому університеті студенти пишуть статті й знімають відео-сюжети на актуальні теми, створюють інформаційні приводи, суворо дотримуючись професійної етики журналіста. Ми вчимося працювати на перспективу: чітко розрізняємо поняття «імідж», «репутація», «позиціонування», а також корелюємо їх у контексті іміджетворення, понять «держава», «країна», «нація (народ)». Перш ніж говорити про роль медіа у формуванні іміджу держави, варто наголосити, що, крім медіа (ЗМІ), долучається до формування цього іміджу кожен громадянин, тому кожен студен має нагоду долучитися до гуртка «Юний журналіст», станом на 2019 р. гурток має доробок із понад 200 студентських робіт, авторами яких є студенти різних факультетів НУБіП і навіть абітурієнти-школярі.
Разом з іншими гуманітарними, соціальними науками іміджелогія набуває популярності серед практиків і науковців-сучасників, тому з’являється дедалі більше напрямків її розвитку та тлумачень. За змістом і можливим напрямом іміджелогія набуває наукового забарвлення відповідно до сфери її застосування: державотворення, наука, дипломатія, бізнес, економіка, PR, політологія, медицина, культура, мистецтво, шоу-бізнес, соціальна сфера, психологія.
Діяльність гуртка (майстер-класи) адресуються студентам, які опановують фах журналіста, філолога, історика, соціолога, для поглиблення знань й вмінь презентувати себе на конференціях та для майбутнього працедавця. Ми зосереджені на теоретичній основі формування творчого і художнього мислення, що сприяють розвитку практичних навичок роботи у журналістиці та написанні постів у соціальних мережах. Вивчення теоретичного та практичного матеріалу передбачає актуалізацію міжпредметних зв‘язків всього журналістського циклу. Під час зустрічей зі студентами пропонуються вправи й запитання для самоконтролю, виконання практичних завдань на актуальну тему.
Мета: дати студентам НУБіП уявлення про сучасний інформаційний простір, публіцистику як своєрідну сферу журналістики із закономірним розвитком різножанрових публіцистичних текстів у проекції на минуле та сучасність, визначити роль і місце публіцистики в національному інформаційному вимірі. На прикладах пропонуємо ознайомитися з досвідом вітчизняних і зарубіжних публіцистів-сучасників; громадських діячів, дипломатів, політиків і журналістів; роботою спеціалізованих і загально-інформаційних видань, а також електронних ЗМІ у галузі публіцистики.Для глибшого засвоєння навчального матеріалу подано вправи і завдання, комплекси запитань для самоконтролю. Долучайтеся до нас.
Посилання: https://nubip.edu.ua/node/24013
Керівник медіа-гуртка,
доцент кафедри журналістики та мовної комунікації
Вероніка Чекалюк