Попередній захист магістерських робіт маркетологами денної форми навчання успішно пройдено: готуємося до основного захисту

November 27, 2024

      27 листопада 2024 року відбувся попередній захист магістерських кваліфікаційних робіт здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти денної форми навчання за спеціальністю 075 "Маркетинг" факультету аграрного менеджменту.

 

     Одним із критеріїв допуску магістрантів денної форми навчання до захисту магістерських кваліфікаційних робіт у НУБіП України є представлення результатів своїх досліджень у вигляді  постерної презентації, успішне виконання навчальної програми, успішне проходження перевірки магістерської роботи на плагіат. Саме тому магістрами-маркетологами 27 листопада були представлені основні результати досліджень магістрантів та захист звітів про проходження навчальної програми. Попередній захист магістерських робіт відбувався у очно-дистанційному форматі. 

      Перед здобувачами магістерського рівня вищої освіти виступили завідувач кафедри маркетингу та міжнародної торгівлі, професор Валерій Михайлович БОНДАРЕНКО, гарант освітньо-професійної програми "Маркетинг" другого (магістерського) рівня вищої освіти, професор Олександр Павлович ЛУЦІЙ, які детально зупинилися на підготовці до основного захисту і акцентували увагу магістрантів на відповідності та правильності технічного оформлення робіт, наявності роздрукованого роздаткового матеріалу, з метою максимального уникнення проблем у момент відсутності електропостачання, обов'язковій наявності супутніх документів - відгуку наукового керівника та рецензії, а також інших важливих атрибутах захисту. Також було наголошено на проведенні аудиторного захисту магістерських кваліфікаційних робіт. На попередньому захисті також були присутні керівники магістерських робіт, які надали вичерпну інформацію про здобувачів магістерського ступеня вищої освіти, які стосуються як рівня виконання роботи, так і виконання навчального плану.  

     В умовах воєнного стану та незважаючи на постійні затяжні тривоги, майбутні професійні маркетологи  все ж таки представили свої наукові досягнення. Магістрантами були досліджені нагальні потреби функціонування маркетингу на переробних підприємствах, підприємствах аграрного сектору, сфери послуг. Детально вивчено особливості функціонування та подальшого удосконалення маркетингової товарної політики і умов виведення нових товарів на ринок, впровадження та функціонування інтернет-маркетингу, розробка стратегій просування товарів в мережі Інтернет, можливості удосконалення збутової політики агропомислових підприємств, розвитку цінової та комунікційної політик, вплив життєвого циклу товару на використання маркетингового інструмеетарію та інші не менш важливі питання маркетингу сучасності. 

      За результатами предсталених результатів досліджень, доповідей магістрів та відповідей на питання було прийнято рішення допустити магістрів денної форми навчання, які представили результати своїх досліджень до захисту магістерських кваліфікаційних робіт, який заплановано на 11-12 грудня. 

 

Олена Нагорна
доцент кафедри маркетингу та міжнародної торгівлі

  

Захисти дисертаційНабір на навчання (синій)_2015Регіональні навчальні заклади (синій)

Натисніть «Подобається», щоб читати
новини НУБіП України в Facebook