У фокусі семінару – безпека учасників освітнього процесу та індивідуальні освітні траєкторії студентів
12 січня на другому дні семінарів науково-педагогічних працівників основними питаннями були формування індивідуальної освітньої траєкторії студентів та безпека учасників освітнього процесу.
Галина Македон, декан факультету агротехнологій та економіки, зупинилася на вимогах до складанні анкет для студентів, основних рекомендаціях щодо опрацювання результатів, міжнародних системах студентських опитувань та варіантах використання анкетувань для покращення освітніх програм та окремих освітніх компонентів.
Завідувач кафедри менеджменту та аграрної економіки Інна Дворник поділилася з учасниками семінару досвідом використання різних форм навчально-методичного забезпечення освітнього процесу, закцентувавши увагу на розробці та заповненні електронних навчальних курсів дисциплін на навчальному порталі інституту.
Тему формування індивідуальних освітніх траєкторій продовжила завідувач кафедри обліку і оподаткування Наталія Царук. На прикладі освітніх програм кафедри вона розповіла про складання каталогів вибіркових дисциплін, тем курсових та випускних кваліфікаційних проектів, організацію вибору місць проходження практик студентами.
Важливість забезпечення здоров'я та безпеки учасників освітнього процесу – лейтмотив доповіді доцента кафедри природничо-математичних та загальноінженерних дисциплін Тетяни Федорини, яка ще раз нагадала про необхідність проходження інструктажів, неухильного виконання вимог затверджених інструкцій з охорони праці, протипожежної безпеки, дій при сигналі "Повітряна тривога".
Наталія Лавська, старший викладач кафедри агрономії, проаналізувала результати анкетування студентів-агрономів щодо їх бачення сучасного викладача: професійний, обізнаний, об'єктивний, комунікативний викладач із гарним почуттям гумору – ось неповний портрет ідеального викладача. Студенти хочуть побільше цікавих відео-матеріалів, рольових ігор та нестандартних занять.
Про мотивацію студентів до вивчення англійської мови розповіла старший викладач кафедри соціально-гуманітарних дисциплін Ольга Безпала. Результати проведеного нею опитування показали, що більшість студентів вважають іноземну мову необхідною для професійного зростання, а отже, запропонувала викладачам активно використовувати англійську мову на власних заняттях, друкувати двомовні навчальні матеріали.
Дякуємо всім учасникам за плідну роботу!
з навчально-виховної роботи