Майбутні профі сфери гостинності НУБіП України отримують сучасні якісні знання від власника Smart Education Hotel School Олександра Чорнія
17 листопада відбулась чергова тематична зустріч студентів (2-4 курсів) спеціальностей «Готельно-ресторанна справа» та «Туризм» з відомим фахівцем у готельній сфері, власником Smart Education Hotel School Олександром Чорній.
На цей раз сконцентрувались на нагальних питаннях сервісології.
Не має значення, чим викликана криза: пандемією, війною, виверженням вулкана, – готель має залишатися готелем. Завжди. Саме таке бачення сучасного сервісу стало акцентом теми зустрічі.
Після перемоги Україна буде дуже популярною країною, безумовно, привабливою для інвестицій. І сфера гостинності є однією із ключових галузей, яка формуватиме позитивний імідж країни. Тому зараз перед готельєрами стоїть завдання не лише зберегти свій бізнес, а й рухатися шляхом постійного вдосконалення, підвищуючи якість сервісу та унікальність послуг.
Сервіс, який видозмінюється в умовах війни, потреби ринку, які перестали бути стандартними, пропозиції, що набули нових особливостей – так можна охарактеризувати готельний бізнес сьогодення.
Все частіше отельєри стали наголошувати на важливості переосмислення цінності бізнесу vs гостя, вирішення складних завдань онлайн-комунікації, потребі у ще більшій автоматизації та діджиталізації сервісу.
Хочемо подякувати нашому надійному партнерові Олександру Чорній, який навіть у нелегких умовах – під сирени тривоги, бере активну участь у навчальному процесі, збагачені знань та умінь студентів. Підготовка висококваліфікованих фахівців сьогодні, забезпечить стрімкий розвиток готельного бізнесу у післявоєнний час. Майбутні профі сфери гостинності мають вже зараз отримувати сучасні якісні знання, адже саме їм також доведеться відбудовувати ринок і працювати в новому світі.
Інна Левицька,
завідувач кафедри готельно-ресторанної
справи та туризму