Засідання робочої групи з покращення якості дистанційного навчання: окреслені основні завдання
Засідання робочої групи з покращення якості дистанційного навчання: окреслені основні завдання
6 вересня 2021 року
03 вересня 2021 року відбулося засідання постійно-діючої робочої групи з аналізу стану та розробки пропозицій щодо покращення дистанційного та змішаного навчання в Університеті, створеної за наказом ректора Станіслава Ніколаєнка від 18.09.2021р. № 852. Зустріч була присвячена актуальним питанням дистанційного навчання студентів університету, які вимагають термінового вирішення на початку поточного семестру 2021-2022 н.р.
До складу робочої групи під головуванням проректора з науково-педагогічної роботи Василя Шинкарука увійшли два заступники – начальник навчального відділу Ярослав Рудик,декан факультету інформаційних технологій Олена Глазунова,а такожвідповідальні від усіх 3 ННІ та 13 факультетів по роботі з електронними навчальними курсами на навчально-інформаційному порталі Elearn та обізнані з питань і проблем його функціонування. До складу групи також увійшли керівник центру дистанційних технологій навчання Максим Мокрієв, начальник інформаційно-обчислювального центру Віктор Теплюк та представники навчального та навчально-методичного відділів Лариса Кліх, Оксана Зазимко та Олена Колеснікова.

На початку онлайн засідання голова Василь Шинкарук узгодив організаційні моменти та стиль роботи групи надалі. Проректор нагадав присутнім про закладене підґрунтя для ефективної роботи упродовж попереднього семестру навчання в дистанційному та змішаному форматі. Зокрема це і необхідна навчально-методична база та чітко вибудована система двосторонньої оцінки та аналізу дистанційного навчання, починаючи із щотижневих п’ятничних звітів завідувачами кафедр, наданих деканам чи директорам, узагальнених проректором і проаналізованих на ректораті щопонеділка.

Василь Дмитрович чітко окреслив завдання усім членам робочої групи, які закріплені відповідними розпорядженнями та мають бути вирішені до 9 вересня. Зокрема, відповідальним за ІКТ та наповнення електронних навчальних курсів підготувати інформацію щодо наповнення, використання студентами ЕНК та атестації дисциплін, які викладаються НПП факультету чи ННІ; начальнику інформаційно-обчислювального центру підготувати звіт щодо стану технічної готовності інфраструктури університету для забезпечення безперебійного доступу всіх учасників освітнього процесу; декану факультету інформаційних технологій подати службову записку щодо стану готовності технічного та програмного забезпечення навчально-інформаційного порталу НУБіП України до цілодобового використання в умовах дистанційного навчання.

Робочою групою було обговорено також коло питань із покращення якості дистанційного навчання організаційного, технічного та мотиваційного характеру.
Засідання робочої групи передбачено з періодичністю раз на місяць (за необхідності частіше та в розширеному складі), де розглядатимуться результати попередніх завдань і розгляд ризиків та розробка пропозицій щодо покращення дистанційного та змішаного навчання в Університеті.
Олена Колеснікова,
заст. начальника навчального відділу
з магістерських програм