Завідувачі кафедр отримали завдання на новий 2021-2022 навчальний рік

29 серпня 2021 року

З метою організованого початку навчального року, підвищення якості освітнього процесу 28 серпня 2021 року університеті відбулася нарада із завідувачами кафедр університету за присутності першого заступника міністра освіти і науки України Вітренка Андрія Олександровича.

Проректор з науково-педагогічної роботи Василь Шинкарук у своєму виступі зазначив, що наш університет одним з перших серед закладів вищої освіти у першому семестрі 2021/2022 навчального року розпочав навчальні заняття в очному форматі 25 серпня. Проректор ознайомив завідувачів кафедр з нормативною документацією щодо організації освітнього процесу в умовах адаптивного карантину та охарактеризував особливості організації освітнього процесу у НУБіП України на 2021/2022 н.р.

Окремо Василь Шинкарук зупинився на дотриманні умов карантинних обмежень усіма учасниками освітнього процесу. Особливу увагу проректор звернув на завдання, які стоять перед завідувачами кафедр у новому навчальному році, а це:

  • забезпечити постійне інформування колективу кафедри щодо всіх завдань, новин та подій в університеті та на факультеті (ННІ), що стосуються кафедри, щодо  навчання у 1 семестрі;
  • перевірити та забезпечити готовність аудиторій, класів, лабораторій та лабораторного обладнання, комп’ютерної і мультимедійної техніки до проведення навчальних занять зі студентами;
  • скласти та затвердити графіки проведення відкритих занять (лекцій,  лабораторних і практичних) та взаємовідвідувань НПП кафедри на 1 семестр та неухильно контролювати їх виконання;
  • перевірити готовність навчально-методичного забезпечення та електронних навчальних курсів дисциплін, закріплених за кожним НПП кафедри, до початку проведення занять  в 1-му семестрі;
  • здійснювати постійний контроль за організованим початком навчальних занять та їх проведенням у 1 семестрі в очному чи дистанційному форматі кожним НПП з усіх дисциплін, закріплених за  кафедрою;
  • забезпечити неухильне дотримання санітарно-епідеміологічних норм усіма співробітниками кафедри та студентами під час проведення занять в навчальних приміщеннях кафедри;
  • здійснювати спільно з НПП кафедри постійний контроль за відвідуванням занять студентами.

Проректор з науково-педагогічної роботи та розвитку Сергій Кваша проінформував присутніх про підготовку здобувачів освітньо-наукового ступеня доктора філософії. Сергій Миколайович поставив завдання перед завідувачами кафедр щодо підготовки до проведення НАЗЯВО акредитаційних експертиз ОНП підготовки здобувачів освітньо-наукового ступеня доктора філософії.

Вадим Кондратюк, проректор з наукової роботи та інноваційної діяльності проінформував завідувачів кафедр про проблематику та стан наукової діяльності у досягнення запланованих завдань, а саме аналіз стану використання та залучення коштів на проведення наукових досліджень, а також про комерціалізацію розробок та надання наукових послуг.

Завдання кафедр університету щодо діяльності госпрозрахункових підрозділів  та активізація участі НПП кафедр у  міжнародних програмах і проектах озвучив проректор з науково-педагогічної роботи, міжнародної діяльності та розвитку Вадим Ткачук. Він ознайомив завідувачів кафедр зі станом та завданнями щодо надходження позабюджетних коштів від діяльності госпрозрахункових підрозділів кафедр та активізації міжнародної діяльності, висвітлив стан надходження коштів від діяльності госпрозрахункових підрозділів  та поставити завдання щодо покращення їх діяльності та поставив завдання щодо активізації міжнародної діяльності та участі НПП у міжнародних програмах та проектах.

Декан факультету інформаційних технологій  Олена Глазунова проінформувала присутніх про завдання кафедр щодо інформатизації освітнього процесу у новому 2021/2022 навчальному році, а це – інтенсифікація використання електронного освітнього середовища усіма учасниками  освітнього процесу в університеті: викладачами та студентами. Олена Григорівна ознайомила присутніх з новими можливостями щодо використання електронного освітнього середовища: розширення функціоналу навчального порталу університету для реалізації змішаного та дистанційного навчання та новими доступними інструментами та сервісами для організації комунікації та спільної роботи в он-лайн режимі.

У своєму виступі вона акцентувала увагу завідувачів кафедр на таких завданнях:

1. Корпоративні акаунти. Вони мають низку суттєвих переваг для НПП, сховища даних на їх основі, календар для планування розкладу занять з активними покликаннями тощо.
2. Налагодження цифрової комунікації з використанням корпоративних акаунтів Cisco Webex, Zoom, Google Meet.
3. Програмне забезпечення для удосконалення професійних компетентностей з конкретних спеціальностей.
4. Долучення НПП кафедр до створення нового високоякісного електронного контенту для студентів.
5. Підвищення якості електронних навчальних курсів, відповідальність за яку зараз беруть на себе виключно навчально-методичні ради факультетів та ННІ.
6. Розвиток цифрових компетенцій НПП, впровадження в освітній процес інноваційних технологій.

Перший заступник міністра освіти і науки України Андрій Вітренко привітав колектив і відзначив, що його вразила така велика кількість студентів у аудиторіях. Андрій Олександрович відзначив вклад у розбудову університету значної праці кожного викладача, колективу усього університету, а також адміністрації, яка підтримує викладачів, які, в свою чергу, підтримують керівництво. За його словами тільки така синергія дає плоди.

Андрій Вітренко привітав колектив університету з Днем знань, відмітивши, що для освітян новий рік починається не 1 січня, а 1 вересня.

Після відповідей першого заступника міністра на гострі запитання завідувачів кафедр ректор Станіслав Ніколаєнко подякував Андрію Вітренку за плідну співпрацю з нашим університетом та побажав колективу НУБіП України успішного нового навчального року.

Навчальний відділ

Набір на навчання (синій)_2015Регіональні навчальні заклади (синій)Захисти дисертацій

Натисніть «Подобається», щоб читати
новини НУБіП України в Facebook