Розпочато онлайн-захист бакалаврських робіт серед студентів-маркетологів денної форми навчання

12 червня 2020 року
     11-12 червня 2020 р. на кафедрі маркетингу та міжнародної торгівлі працюватиме екзаменаційна комісія із захисту випускних бакалаврських робіт студентів денної форми навчання спеціальності «Маркетинг» факультету аграрного менеджменту.

      Перший день захисту бакалаврських робіт відкрив декан факультету Остапчук Анатолій Дмитрович. Анатолій Дмитрович виступив з вітальним словом до студентів та комісії, зачитав наказ та інші нормативні документи, які регламентують порядок роботи екзаменаційної комісії та процес проведення захисту в умовах карантину.

     Декан факультету побажав студентам успіху, гарних результатів та максимально повно показати всі свої отримані вміння та знання, а членам комісії побажав плідної роботи та виваженості. Анатолій Дмитрович представив склад екзаменаційної комісії: Талавиря Микола Петрович – доктор економічних наук, професор, завідувач кафедри економічної теорії (голова комісії); члени комісії: Бабічева Олена Іванівна – кандидат економічних наук, доцент кафедри маркетингу та міжнародної торгівлі; Четверик Олена Вікторівна – кандидат економічних наук, доцент кафедри маркетингу та міжнародної торгівлі; Ніколаєвська Вікторія Вікторівна – кандидат економічних наук, доцент кафедри маркетингу та міжнародної торгівлі та секретаря комісії – Кальковську Ірину Олегівну, лаборант кафедри маркетингу та міжнародної торгівлі.

     Голова комісії – Микола Петрович також побажав успіхів, оголосив регламент роботи і комісія приступила до роботи. Обрана тематика бакалаврських робіт є надзвичайно актуальною. Студентами були досліджені питання формування, удосконалення та розвитку маркетингової діяльності та комплексу маркетингу на переробних, сільськогосподарських підприємствах та підприємствах сфери виробництва сільськогосподарських деталей.

     Також були розглянуто теми, які пов'язані з розробкою системи маркетингових комунікацій, створення нового товару та упаковки для підприємств, які працюють на агропродовольчих ринках, розробкою реклами на місці продажу, особливостями формування маркетингового плану для нової продукції підприємств галузі бджільництва, маркетингові дослідження на ринках плодо-ягідної продукції, а також формування культури споживання морепродуктів – устриць в Україні. Розроблені студентами надзвичайно цікаві рекламні кампанії; заходи з просування, в тому числі у мережі інтернет; нові види товарів, їх асортимент та пакування, дизайн, логотипи та товарна назва викликали жваву дискусію та зацікавленість як колег, так і членів комісії.

     У результаті роботи комісії у перший день захисту випускних бакалаврських робіт 14 студентів-маркетологів успішно представили свої дослідження та розробки і отримали високі оцінки в результаті.


Вітаємо студентів з важливою подією всього студентського життя і бажаємо успішного захисту, а членам комісії плідної праці, гарних доповідей та жвавих дискусій!


Олена Четверик,
доцент кафедри маркетингу та міжнародної торгівлі

 

Набір на навчання (синій)_2015Захисти дисертаційРегіональні навчальні заклади (синій)

Натисніть «Подобається», щоб читати
новини НУБіП України в Facebook