Вперше в історії кафедри …

19 травня 2020, 13:10
Кафедра акушерства, гінекології та біотехнології відтворення тварин

 

В історії кафедри акушерства, гінекології та біотехнології відтворення тварин, від першої згадки про неї (1928 р.) до нинішнього часу, міститься багато інформації про видатних особистостей, події минулих часів, про навчальний процес до та після Другої Світової війни, навчання за часів СРСР і Незалежної України та ін.

Нині ми стали свідками без сумніву непересічної події –  вперше в історії кафедри студенти ОС «Магістр», які дистанційно вивчали 60% матеріалу клінічних дисциплін, дистанційно складали комплексний тест (екзамен) для оцінки отриманих знань. Згідно планів магістерської підготовки (для студентів на базі ОС»Бакалавр») на 1 курсі студенти факультету ветеринарної медицини вивчають комплексні дисципліни. Так, клінічні дисципліни об’єднані в одну - «Превентивні технології забезпечення здоров'я продуктивних тварин», до викладання якої залучені 5 клінічних кафедр факультету, а куратором програми є кафедра терапії і клінічної діагностики.

Для складання екзамену з дисципліни було обрано ЕНК «Акушерство, гінекологія та біотехнологія відтворення тварин». Екзаменаційні білети формувались автоматично, вибірково  з банку питань, тому кожен студент отримав по одному відкритому питанню із заразної та незаразної патології і 10 тестів (по 2 від кожної дисципліни). Це забезпечило рівномірний за складністю, чесний і неупереджений розподіл екзаменаційних питань і тестів серед студентів. Для відповіді на екзаменаційні білети студенти мали обмежений час (70 хв.). Аналіз процесу виконання завдань показав, що упродовж перших десяти хвилин до написання іспиту приступило 100% студентів (21 особа) і всі справились із ними до завершення встановленого терміну.

В оцінюванні відкритих питань та у проведені співбесіди (через сервіс для відеоконференцій Zoom) прийняли участь всі викладачі, які читали відповідні курси даної дисципліни, що дало можливість окремим студентам підвищити свій атестаційний рейтинг.

Результати атестації є обнадійливими: середній бал склав 25. І хоча за кількістю набраних балів за атестацію максимуму (30 балів)  не набрав ніхто, в той же час, 29-28 балів отримали 4 особи, 27-25 балів – 8 осіб, 24-21 бал – 9 осіб, 0-20 балів – жоден.

 

До позитивних моментів проведеного заходу можна віднести:

  • високу організацію роботи студентів і викладачів, яка обумовлена вимогами прописаними в elearn: всі студенти вчасно почали і завершили виконання завдань екзаменаційних білетів, а викладачі 5 кафедр – їх одразу оцінили;
  • можливість надання кожному студенту ексклюзивного екзаменаційного білету за випадковим вибором;
  • якісне оцінювання тестів (автоматично) та кожного відкритого питання викладачем, який читав відповідний курс;
  • можливість співбесіди студента у присутності всіх викладачів дисципліни через сервіс Zoom.

Водночас, процес дистанційної атестації, необхідно вдосконалювати і першими кроками можуть стати такі: можливість автоматичної (чи ручної) перевірки відкритих екзаменаційних питань в програмі «Антиплагіат»; приєднання до відповідного сервісу чи створення можливості для відеоконференції безпосередньо на платформі elearn; покращення роботи серверів університету, хоча в день проведення екзамену (18.05.2020 р.) вони працювали у задовільному режимі.

       Доц. В. Лакатош

Регіональні навчальні заклади (синій)Захисти дисертаційНабір на навчання (синій)_2015

Натисніть «Подобається», щоб читати
новини НУБіП України в Facebook