ДИСТАНЦІЙНІ ІНСТРУМЕНТИ СПІВПРАЦІ НАУКОВЦІВ
В умовах карантину співробітники кафедри економіки підприємства ім. проф. І.Н. Романенка як і всі освітяни й науковці все більше долучаються до дистанційних інструментів співпраці. Так, 8 травня 2020 року доцент Тетяна Мірзоєва стала учасником дистанційної он-лайн конференції з використанням технології відеоконференції ZOOM. Зокрема, в Луцькому національному технічному університеті відбулася VІІ Міжнародна науково-практична конференція студентів і молодих учених «АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ МАРКЕТИНГОВОГО МЕНЕДЖМЕНТУ В УМОВАХ ІННОВАЦІЙНОГО РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ».
Метою конференції було обговорення та узагальнення результатів наукових досліджень студентів, аспірантів і молодих учених з питань сучасних тенденцій і перспектив розвитку маркетингового менеджменту в умовах інноваційного розвитку економіки. У рамках чотирьохгодинної безперервної конференції відбулися виступи за низкою тематичних напрямків. Доцент Мірзоєва Т. представила доповідь на тему «Стратегічні засади розвитку підприємств» за тематичним напрямком «Інноваційно-управлінські засади розвитку підприємств».
Безперечно, участь у таких заходах для кожного науковця в умовах сьогодення є можливістю набуття неоціненного й потрібного досвіду спілкування з колегами та однодумцями, можливістю наукового діалогу. Дискусії щодо актуальних питань сьогодення та їх обговорення допомагають дослідникам у роботі над подальшими науковими працями, сприяють розширенню освітнього й наукового рівня, розвитку та реалізації творчого потенціалу.