День відкритих дверей в on-line форматі для абітурієнтів спеціальності «Маркетинг»

7 травня 2020 року
     День відкритих дверей для абітурієнтів спеціальності «Маркетинг» (з використанням програми Zoom) був організований кафедрою маркетингу та міжнародної торгівлі спільно з кафедрою економічної теорії. 6 травня було відкрито «онлайн двері» для всіх бажаючих вступників. Вони могли дізнатися про можливості навчання на факультеті аграрного менеджменту та освоєння професії маркетолога.

     Захід зібрав понад 70 учасників – це майбутні вступники зі шкіл та коледжів, їхні батьки, представники кафедр маркетингу та міжнародної торгівлі та економічної теорії, керівництво факультету аграрного менеджменту, випускники-маркетологи і сьогоднішні студентства. Модератором зустрічі виступив завідувач кафедри маркетингу та міжнародної торгівлі Руслан Буряк.

     Про факультет агарного менеджменту розповів декан Анатолій Остапчук. Він представив можливості, які відкриваються перед майбутніми абітурієнтами-маркетологами, зокрема навчання в англомовних групах, практичну та навчальну підготовку у сучасних аудиторіях, можливість навчання на програмах подвійних дипломів у європейських університетах-партнерах факультету. Декан також акцентував увагу про можливість одночасного навчання на військовій кафедрі не лише юнаків, а й дівчат, та отримання військового звання. Наголошено на можливостях спортивний розвиток. Сьогодні на факультеті навчаються призери міжнародних спортивних змагань, такі як четвертокурсник спеціальності «Маркетинг» Федір Черкашин – чемпіон світу з боксу. Майбутнім абітурієнтам розповіли і про гуртожиток, який знаходиться в пішій доступності від навчальних корпусів, і всі іногородні студенти на період навчання мають змогу проживати в ньому. Гордістю ж факультету є його випускники, які працюють як у сфері бізнесу, так і державного управління.

     Ректорат та керівництво університету представляв директор навчально-наукового центру виховної роботи та соціального розвитку Геннадій Ржевський, який акцентував увагу на прекрасних можливостях для культурного розвитку та забезпечення соціальної захищеності студентства НУБіП України.

    Руслан Буряк зосередився на спеціалізаціях, за якими провадиться підготовка фахівців ОС «Бакалавр». Зокрема, це маркетинг на ринку товарів та послуг і цифровий маркетинг. Студенти-маркетологи крім навчальної роботи успішно реалізують себе у науковій сфері – працює студентський науковий гурток «Маркетинг».

     Завідувач кафедри економічної теорії Микола Талавиря зупинився на фундаментальних питаннях теоретичної підготовки майбутніх спеціалістів.

     До заходу також долучилася заступник відповідального секретаря приймальної комісії Оксана Гончарук, яка детально зупинилися на умовах вступу в університет у 2020 р. Її інформація викликала жваву дискусію у абітурієнтів. У чаті Оксані Миколаївні було задано більше десятка питань, на які вона дала вичерпні відповіді.

     Професор кафедри маркетингу та міжнародної торгівлі Ярослава Ларіна детально розповіла абітурієнтам про важливість професії маркетолога. Ознайомила з функціями та завданнями, які виконує фахівець з маркетингу у сучасних компаніях. Незважаючи на те, що спеціальність «Маркетинг» в українських вишах з’явилася менше 20 років тому, сьогодні на маркетологів значний попит на ринку праці.
     Активну участь у Дні відкритих дверей взяли випускники спеціальності «Маркетинг» Олександр Омельяненко – власник компанії «Омельяненко Pro», яка є партнером «Google» та успішно надає послуги у сфері інтернет-маркетингу. Олександр зупинився на важливості самоорганізації майбутнього вступника та можливостях, які він матиме на кафедрі.

     Випускниця 2018 р. спеціальності «Маркетинг» Катерина Гречана – нині менеджер з комунікацій агрохолдингу «LNZ-Group» – наголосила: університет дає всі можливості для навчання та розвитку. Маркетолог – це той, без кого в сучасних умовах неможлива діяльність підприємства. А робота з маркетинговими комунікаціями, організація event-заходів – це те, без чого Катерина не уявляє свого життя та професійної діяльності. Тому навчатися потрібно і це круто!
     Активну участь у заході взяла сьогоднішня студентка, голова студентської організації факультету протягом трьох років Анна Кравчук, яка розповіла про студентське життя.

     До заходу також долучилися викладачі університету – професори Василь Збарський, Вікторія Байдала, доценти Олена Бабічева, Алла Рябчик, Юрій Власенко, які наголосили на важливості та актуальності професії маркетолога на сучасному ринку праці.

     А студентка магістратури спеціальності «Маркетинг» Дарина Миргородська, яка навіть зараз, у період карантину, перебуває на навчанні у Франції за програмою Erasmus+ – в Університеті ICA м. Лілль за спеціальністю «Маркетинг», розповіла про особливості навчання за програмами подвійних дипломів та поєднання навчання в Україні та Франції.

     Щиро дякуємо всім за виділений час та відвідування нашого заходу. Сподіваємося на скору зустріч на теренах університету та факультету.

Олена Четверик,
доцент кафедри маркетингу та міжнародної торгівлі

 

Захисти дисертаційРегіональні навчальні заклади (синій)Набір на навчання (синій)_2015

Натисніть «Подобається», щоб читати
новини НУБіП України в Facebook