Студенти ОС «Магістр», що дистанційно вивчають акушерство, гінекологію та біотехнологію відтворення продуктивних і дрібних домашніх тварин, подолали екватор навчальної підготовки у 2 семестрі

5 квітня 2020 року
Кафедра акушерства, гінекології та біотехнології відтворення тварин

Вчора дві групи студентів ОС «Магістр» (на базі ОС «Бакалавр»), які навчаються на магістерських програмах «Ветеринарні превентивні технології забезпечення здоров’я тварин» та «Ветеринарне забезпечення здоров’я собак і котів», дистанційно склали тест за 1 змістовний модуль. Цей рік для студентів є завершальним на шляху до отримання диплому, тому кожен етап підготовки  для них є важливим.

 

 Курс «Акушерство, гінекологія та біотехнологія відтворення собак і котів» вивчає 25 студентів в рамках дисципліни «Превентивні ветеринарні технології незаразних хвороб собак і котів». Тест писали 20 студентів (80% групи). Згідно результатів, середня оцінка тестування склала 21 бал, в т.ч. 1 слухач отримав низьку оцінку (до 10 балів), 7 слухачів  ̶  посередні (від 10 до 20 балів) і 12  ̶  хороші та відмінні (від 20 до 28 балів).  Можна додати, що ЕНК сертифікований і студенти працюють з ним згідно календарного плану від початку семестру. Окрім того, переважна частина студентів уже працює, або планує працювати з дрібними домашніми тваринами, тому вони мотивовані для урізноманітнення видів навчальної роботи.

Другий курс «Акушерство, гінекологія та біотехнологія відтворення продуктивних тварин» вивчає 21 студент в рамках дисципліни «Превентивні ветеринарні технології незаразних хвороб продуктивних тварин». Тест писали 16 студентів (76% групи). Аналіз результатів тестування свідчить, що середня оцінка в групі склала 20 балів, в т.ч. жоден студент не отримав найнижчої оцінки (до 10 балів), 5 слухачів отримали оцінки від 10  до 20 балів та 11 - від 20 до 26 балів.  Для студентів цього курсу робота з ЕНК розпочалась з моменту впровадження в університеті карантинних заходів (близько 3 тижнів). Тому окремі опції курсу потребують розширення та поглиблення. За цей  час студентам було непросто перелаштуватись від традиційного методу отримання знань, де викладач міг пояснити кожний елемент проблеми чи провести його обговорення або демонстрацію, до дистанційного, де значну частину інформації необхідно знаходити самому, а також шукати і осмислювати її значення в кожному конкретному випадку.

Отже, результати тестування показали, що попри певні труднощі навчального процесу, які пов’язані із складною ситуацією в країні, студенти успішно продовжують отримувати необхідні знання.

 Доц. Лакатош В.М.


Регіональні навчальні заклади (синій)Захисти дисертаційНабір на навчання (синій)_2015

Натисніть «Подобається», щоб читати
новини НУБіП України в Facebook