Анастасія Бовсуновська - дистанційне навчання магістрів спеціальності «Захист і карантин росли» під час карантину

27 березня 2020 року
Факультет захисту рослин, біотехнологій та екології

          - Представтесь, будь ласка. Де ви знаходитеся на період карантину?

 

Я студентка-магістратури 1 року навчання спеціальності «Захист і карантин рослин» Анастасія Бовсуновська. Перебуваю у селі за Києвом. Тут майже нічого не змінилось, адже карантин суттєвіше вплинув лише на великі міста.

 

- Чи легко Ви адаптувалися до дистанційного режиму навчання?

 

Я легко адаптувалася до такого навчання, це не складно. Але все ж інколи не вистачає викладача, якому можна задати питання і швидко отримати на нього вірну відповідь, адже на Інтернет не завжди можна покладатись.

У дистанційному навчанні при вивченні дисципліни «Фізіологічні зміни в живих організмах при застосуванні ЗЗР» нам дуже допомагає навчальний портал НУБіП - elearn, адже там є все, що необхідно для вивчення цього предмету. У вільному доступі є презентації до лекцій, які дають можливість швидко написати конспект. Також до всіх занять є відеоматеріали. Легко виконувати практичні та індивідуальні завдання, тому що є посилання на джерела. Швидко їх виконавши, одразу відправляємо на оцінювання. Це дає нам змогу краще підготуватися до підсумкової модульної роботи. У разі виникнення питань спілкування з викладачем відбувається через Форум на платформі дистанційного навчання. Для нашої групи робота через портал elearn є не новою, адже ми подібним чином працювали над вивченням дисциплін «Родентологія» і «Хімічний захист рослин». З інших предметів, що не винесені на портал elearn, для виконання завдань, необхідно шукати книжки, інформацію в інтернеті, все уточнювати у викладачів і відправляти їм роботи на електронну пошту.

Є лише одна проблема, коли дуже велике навантаження на сервер, він не витримує і доводиться не один раз завантажувати роботи. Також досить часто переривається його робота, і на перезавантаження сторінки витрачається багато часу. Особливо це не приємно коли ми проходимо тест чи модуль, часу на це дається не багато, а спроба тільки одна.

 

 

- Які маєте побажання для викладачів?

 

Лише одне побажання, але дуже хочеться, щоб викладачі до нього прислухались. Це з порозумінням відноситись до тих студентів, які потрапили в становище, коли не мають змоги виконувати поставлені завдання через відсутність Інтернету. Всі вони дуже переживають та нервують, що не можуть нічого зробити.

Також є побажання до тих хто відповідальний за апаратне забезпечення навчального порталу НУБіП, розширити або покращити сервера даного порталу, адже, як показує практика, він не розрахований на велике навантаження!

 

- Скільки часу в день йде на самостійне навчання, тільки чесно?

 

Я намагаюсь виконувати завдання одразу як його отримала, тому час виконання залежить від типу даного завдання. Як правило від 1 до 4 годин на день.

 

- Чи вдається під час карантину займатися спортом, готуватися до олімпіади, читати книжки?

 

Саме в цей період я почала багато читати книжок. Вільного часу вдосталь і робота є лише по дому. Хочеться швидше повернутися до звичного режиму навчання та активного студентського життя.

 

Леся Бондарева

доцент кафедри інтегрованого захисту

та карантину рослин

 

Захисти дисертаційРегіональні навчальні заклади (синій)Набір на навчання (синій)_2015

Натисніть «Подобається», щоб читати
новини НУБіП України в Facebook