Анна Денисюк та Анастасія Євтушенко: "Самоорганізація - головна складова успіху під час дистанційного навчання"

26 березня 2020 року
Україна
     Більша частина студентів мають великі проблеми самоорганізації свого часу під час дистанційного навчання особливо в перші дні карантину. Погодьтесь, хто з вас думав про те, що потрібно навчатися, коли тільки оголосили карантин. Більше думали про сон, серіали, кіно, зустрічі з друзями, безкінечні розмови та ігри за комп'ютером. А потім почалася катастрофа: самостійні, практичні, опрацювання лекцій, додатковий матеріал, курсові, реферати, модулі. І як його встигнути до кінцевого терміну аби не сидіти днями перед комп'ютером і з родиною провести вільний час? Про це та особливості дистанційного навчання вам розкажуть студентки другого курсу економічного факультету спеціальності "Фінанси, банківська справа та страхування" Денисюк Анна та Євтушенко Анастасія.
 
-Представтесь, будь ласка, та розкажіть де ви зараз.
-Всім привіт. Мене звати Анна. Я, як і ви всі, навчаюсь дистанційно, тому надто великих труднощів у мене не виникає, але все ж не без них. Так як я проживаю неподалік від Києва, то я не потребувала гуртожитку і мене виникли питання з екстреним від'їздом до дому А ось моя подруга Анастасія розповість вам свою історію.
 
-Привіт усім. Мене звуть Анастасія і я також навчаюсь дистанційно. Зараз знаходжусь в себе в місті, поза Києвом. Так як воно знаходиться доволі далеко від Києва, я проживала гуртожитку і деякі речі після мого від'їзду залишились в гуртожитку серед них конспекти, тому інколи бувають труднощі з тим щоб знайти відповідну інформацію в потрібних джерелах.


-Чи легковий ви адаптувались до дистанційного режиму навчання?
-Я б не сказала що це було так легко як здається на перший погляд адже дистанційному навчанні також є свої особливості, і це не лише фільми та серіали щодня з ранку до вечора або весь день лише їсти і спати. Дистанційне навчання це навчання, але поза аудиторією, в нашому випадку вдома. Головний успіх дистанційного навчання в тому щоб ми вчасно здавали роботи. Але хто хоче себе змушувати щось робити сьогодні, коли це можна робити завтра. І так щодня. А чому не можна зробити це завдання в той день, коли ви дізнались про нього, а потім не засмучуватися через надмірну кількість робіт.

-Анастасія, Ви згодні з цим твердженням Анни?
-Так, я згодна з цим твердженням, і хотіла б додати, що також тут важлива самоорганізація, так як без неї ви не зможете вчасно здавати практичні, самостійні, індивідуальні. А для того щоб не допускати до такої міри, що вже ось-ось кінцевий термін здачі, а ще навіть не почали роботу, то потрібно за деякий період часу визначити що та коли ви будете. А до цього ви повинні хоча б спланувати або ви можете себе просто змушувати це зробити, тому що ви розумієте, що окрім вас його ніхто не зробить.

-Я згодна з Анастасією. Бувають дні, що за день можна зробити майже все домашнє завдання і не переживати з приводу робіт, тому краще не затягувати та робить трішки щодня.

-Як ви вважаєте, в який час найкраще робити завдання?
-Я вважаю, що найкраще зранку, так як ви встали зробила всі процедури та працюєте, як то говорять, “свіжою головою”. І краще коли через кожні 40 хвилин роботи за комп’ютером ви маєте перерву 10. Це покращить покращить ефективність вашої роботи. Тому обід і вечір будуть вільні.

-Є такі, в яких найкращий час для роботи ввечері, так як у кожного свій режим роботи. Для тих, хто рано встає, краще буде, якщо вони будуть робити вранці, а ті, хто пізно встає, краще будуть робити це ввечері, так як зранку можете зробити свої справи.

-Тут можна сказати що найкращого часу немає. Все залежить від вас.

-А як щодо викладачів? Вони дають достатньо інформації і де взагалі вас проводяться пари? Як вони спікуються з вами?

-Найчастіше з нами розмовляють через Zoom, де проводять онлайн лекції; через Telegram, Viber, де ми просто консультуємось; меньше використовуємо чат elearn.
 
-Мені навіть інколи здається що через онлайн лекціями отримуємо більше інформації ніж ми отримували на парах, вони дають нам досить багато додаткової інформації, але в деякій мірі цього навіть забагато, бо ми просто не встигаємо опрацьовувати деякий матеріал.
 
-Як часто ви заходите на інформаційний портал університету, здаєте матеріал та скільки часу Ви витрачаєте на це?
-Скажу чесно, заходжу майже щодня. Бувало, що зробимо серед тижня перерву від всього і присвятити день собі, а на наступний день сидимо зранку до пізнього вечора, наздоганяючи матеріал попереднього дня. Намагаємось займатись в той же час, що й пари за розкладом. Звісно, не завжди виходить, адже інколи хочеться трошки більше полежати в ліжку, а інколи трохи затягнули з часом опрацювання роботи. Тому інколи не все йде за планом, але намагаємось все робити вчасно.

-Чи вдається під час карантину займатися спортом, читати книжки чи присвятити свій час улюбленому хобі?
-Це залежить від того, чи організували ми свій час, адже постійне відволікання лише збільшує час роботи і потім ми не зможемо займатися тим чим хочемо. Інколи потрібно ігнорувати деякі бажання задля швидшого та якіснішого виконання роботи, аби потім мати багато вільного часу.
 
Розмову провела
доцент кафедри банківської справи та
страхування Файчук Ольга Валеріївна
 

 

 

Набір на навчання (синій)_2015Захисти дисертаційРегіональні навчальні заклади (синій)

Натисніть «Подобається», щоб читати
новини НУБіП України в Facebook