Cтуденти ОП «Професійна освіта» взяли участь у тренінгу на семінарському занятті з дисципліни «Лідерство та адміністрування»

12 лютого 2020, 17:42

Під час семінарсько-практичного заняття дисципліни «Лідерство та адмінстрування» студенти з користю для власного професійного росту вправлялись у формуванні м’яких навичок (Soft skills). Заняття відбулось у цікавій формі, з використанням тренінгових вправ, ділових і рольових ігор, мозкового штурму, а також розв’язанням професійних і соціальних задач за допомогою кейс-методу. Нам вдалось покращити навички спілкування, комунікації, виробити уміння слухати співрозмовника, вдосконалити свої емпатійні здатності, організаторські навички та уміння працювати в команді.

Під час різних вправ, ігор кожен, представляв свою персону використовуючи вербальну та невербальну комунікацію. Ми мали змогу розповісти у цікавій, жартівливій формі про себе, відображаючи основні цінності які є для нас орієнтиром у прийнятті життєво-важливих рішень. Кожен із учасників тренінгової вправи також мав згадати, завершуючи свою презентацію, народну мудрість, прислів’я, приказку, яка б віддзеркалювали спрямованість особистості. Вправа дали змогу кожному оволодіти важливою навичкою самопрезентації. Далі, ми тлумачили значення народних прислів’їв та приказок. Дана вправа дала нам змогу задіяти свою пам’ять та розвинути мислення. При цьому ми збагачували свій словниковий запас перлами народної мудрості.

Наступним етапом нашого тренінгу була гра «Пам’ятник Емоції», коли один із учасників гри, отримавши від модератора, Руслана Сопівника, аркуш із завданням поставити пам’ятник тій чи іншій емоції (Закоханість, Радість, Щирість, Розчарування, Злість, Байдужість і т.д.). Даний вид зайняття задіював нашу уяву, творчість, у процесі вгадування та відображення емоцій, а також розвивав наші невербальні можливості передачі інформації. При цьому вправлялось асоціативне мислення, та формувались творчі здатності, вироблялась кмітливість.

І як «смарагд» нашого практичного тренінгу була гра на згуртування колективу групи та формування командного духу, вміння домовлятись «без слів». Завдання полягало у створенні картини групами студентів по 5 осіб. Дана вправа показала хто в групі у такій ситуації взяв роль ініціаторів, лідерів, організаторів, а хто допомагав втілити загальний задум. Кожен із «художників» вносив свою лепту у створення картини використовуючи колір тільки свого маркера. За кольорами картини, можна було визначити активність учасників гри.

Насамкінець, з метою формування корпоративної академічно-університетської культури, ми брали участь у створенні плакату на якому відобразили сутність навчання в Національному університеті біоресурсів і природокористування України на освітній програмі «Професійна освіти».

У цілому наша група винесла не тільки користь щодо формування соціальних, надпрофесійних, м’яких навичок, а й збагатилась позитивними емоціями і веселим настроєм.

Таран Максим – студент освітньої програми «Професійна освіта»

Регіональні навчальні заклади (синій)Захисти дисертаційНабір на навчання (синій)_2015

Натисніть «Подобається», щоб читати
новини НУБіП України в Facebook