Вікторія Бабич та Анастасія Галінська – переможці IV Всеукраїнського конкурсу дипломних робіт зі спеціальності «Маркетинг»
У Хмельницькому національному університеті у січні – квітні 2020 року відбувся ІV Всеукраїнський конкурс дипломних робіт студентів вищих навчальних закладів освіти зі спеціальності «Маркетинг» за рівнями вищої освіти бакалавр та магістр. Конкурс проводився на базі кафедри маркетингу і торговельного підприємництва Хмельницького національного університету.
У житті маркетингу важлива подія відбулася 28 квітня - підведення підсумків IV Всеукраїнського конкурсу дипломних робіт зі спеціальності «Маркетинг», яке в умовах карантину відбулося в он-лайн режимі.
Щиро дякуємо організаторам конкурсу за високий рівень проведення конкурсу та об’єктивність оцінювання. Спеціальність «Маркетинг» - одна з найбільш цікавих, творчих та актуальних на ринку праці. Обираючи маркетинг – Ви обираєте успіх!!!
Щиро вітаємо переможців та сподіваємося на подальшу плідну роботу!!!
Ярослава Ларіна
професор кафедри маркетингу та міжнародної торгівлі

У житті маркетингу важлива подія відбулася 28 квітня - підведення підсумків IV Всеукраїнського конкурсу дипломних робіт зі спеціальності «Маркетинг», яке в умовах карантину відбулося в он-лайн режимі.

Щиро дякуємо організаторам конкурсу за високий рівень проведення конкурсу та об’єктивність оцінювання. Спеціальність «Маркетинг» - одна з найбільш цікавих, творчих та актуальних на ринку праці. Обираючи маркетинг – Ви обираєте успіх!!!
Щиро вітаємо переможців та сподіваємося на подальшу плідну роботу!!!
Ярослава Ларіна
професор кафедри маркетингу та міжнародної торгівлі