Публікаційна активність викладача університету, або PUBLISH OR PERISH

6 лютого 2019, 12:57

 Науково-дослідницька діяльність є одним з пріоритетних напрямків формування єдиного освітнього простору університету, що базується на забезпеченні тісного взаємозв’язку фундаментальної науки, освіти і професійного середовища майбутніх фахівців. Інструментом забезпечення життєздатності, сталого розвитку та процвітання університету в перспективі є підвищення якості навчального процесу, а умовою якісної підготовки студентів є науково-дослідницька компетентність їхніх викладачів.

Стрімкий розвиток інформаційного суспільства визначає нові вимоги до публікаційної активності викладачів університетів. Якщо подивитися на університети, що входять в топ-100 за основними міжнародними рейтингами, то можна побачити, що всі вони є дослідницькими університетами. І це не випадково, оскільки найбільше балів для просування в цих рейтингах дає наукова діяльність університету, яка вимірюється насамперед кількістю і якістю публікацій. Показники публікаційної активності стали найважливішими критеріями в оцінці роботи університетів в цілому і окремих НПП. Саме це нагальне питання обговорювалося на семінарі «Інформаційні компетенції і публікаційна активність викладача сучасного університету», проведеного кафедрою філософії НУБіП України 5 лютого 2019 р.

Головним завданням проведення семінару стало підвищення міжнародної публікаційної активності викладачів кафедри. В рамках семінару були розглянуті актуальні питання підготовки високоякісних наукових статей для публікації в провідних міжнародних рейтингових журналах. Відповідальна за наукову роботу кафедри доц. Т.В. Данилова ознайомила членів кафедри філософії з оновленим переліком українських журналів, які входять до наукометричних баз Scopus та Web of Science, зробивши наголос на тому, що підготовка наукової публікації в рейтинговому журналі займає кілька років: це і написання самої роботи, і рецензування, і процес revision та resubmission тощо.

Теоретичну частину було підкріплено практичною роботою учасників семінару. Крок за кроком були роз’яснені та продемонстровані на конкретних прикладах такі питання як пошук наукового журналу, визначення його імпакт-фактору, визначення та засоби підвищення індексу Гірша тощо. Доц. С.О. Шкіль розповіла про свій власний досвід публікаційної активності, заохотивши колег до цього складного, виснажливого, але азартного «publish or perish».

Захисти дисертаційРегіональні навчальні заклади (синій)Набір на навчання (синій)_2015

Натисніть «Подобається», щоб читати
новини НУБіП України в Facebook