Викладач-новатор з кафедри маркетингу та міжнародної торгівлі

9 листопада 2018 року

   Натхнення, компетенція, професіоналізм, любов до справи, увага до потреб і побажань студентів – так викладають сучасні освітяни. У середу, 7 листопада, провела відкриту лекцію кандидат економічних наук, доцент кафедри маркетингу та міжнародної торгівлі Ніколаєвська Вікторія Вікторівна. Слухачами стали представники 3 групи 4 курсу факультету аграрного менеджменту спеціальності «Менеджмент організації й адміністрування». У ході заняття була розглянута актуальна та важлива для будь-якого управлінця тема маркетингу інновацій.

   Студенти були ознайомлені з особливостями й напрямками сучасних маркетингових підходів, їх впливом на діяльність підприємств. У форматі дискусії було визначено доцільність запровадження маркетингу інновацій у різних ситуаціях, обґрунтовано необхідність досліджень перед розробкою стратегії переорієнтації системи маркетингу підприємства.
 
   Вікторія Вікторівна у доступному форматі з безліччю прикладів показала, як працюють інструменти даного виду маркетингу на практиці, показала, чого можуть досягти компанії, що користуються інноваціями у сфері оновлення номенклатури товарів, асортименту робіт і послуг, а також у тактиці їх просування. За допомогою мультимедійних матеріалів студенти мали змогу наглядно ознайомитися з популярними алгоритмами впровадження інновацій.
 
   Пара, яка тривала 80 хвилин, промайнула майже непомітно завдяки індивідуальному підходу лектора до кожного зі студентів групи. Ніколаєвська Вікторія Вікторівна – це зразок викладача-друга, викладача-помічника, викладача-куратора. Вона не лише готує матеріал за програмою, а радиться щодо техніки його викладу, необхідності розкриття тих чи інших питань зі студентами. Цікаво, практично, актуально – це формула ідеальної лекції, яка не дасть сумувати жодному студенту з аудиторії.


   Наразі процес навчання у закладах вищої освіти досить формалізований, викладачі намагаються слідувати вимогам програми й плану. Унікальний підхід до викладу лекційного матеріалу, який демонструє доцент кафедри маркетингу й міжнародної торгівлі дозволяє розширити погляд на діяльність викладача. У форматі дружньої бесіди, а не монотонного задиктовування проходять пари з дисципліни «Маркетинг за видами економічної діяльності». Пишаймося такими викладачами і дякуємо за їх творчість у підготовці до лекцій, бажання створити для студентів комфортну атмосферу для продуктивної праці й ефективного навчання.
Порфіленко Злата,
староста 3 групи 4 курсу факультету аграрного менеджменту
Набір на навчання (синій)_2015Регіональні навчальні заклади (синій)Захисти дисертацій

Натисніть «Подобається», щоб читати
новини НУБіП України в Facebook