«Сковородинські навчання» очима студентів
Започаткований кафедрою філософії науково-методичний семінар «Творча спадщина Г.С. Сковороди в контексті сучасного соціогуманітарного дискурсу» став справжнім майданчиком для реалізації наукових пошуків студентської молоді. Попри те, що студенти ННІ енергетики, автоматики і енергозбереження є постійними і активними учасниками цього наукового заходу, цьогорічна методологічна програма семінару виявилася надзвичайно вдалою. В її основі лежав розвинений Г.С. Сковородою принцип «Пізнай себе», що дало можливість усім учасникам семінару віднайти для себе ту тематику, яка б відповідала особистісним зацікавлення чи науковим пошукам.
У своїй власній доповіді, я вирішив висвітлити тему, яка в майбутньому може стати дуже важливою для нашої держави, а саме «Вплив роботизації на трудову діяльність людини». ця тема тісно переплітається не тільки з економічним впливом, а й з безпосереднім впливом роботизації на побут людини. і саме вплив роботизації на життя та буття людини пов’язує її з темою «Сковородинських навчань».
У своїй доповіді я намагався висвітлити ті прогнози щодо майбутнього людини у результаті подальшого залучення робототехніки до виробничої сфери, показати найбільш розвинені зразки сучасної робототехніки, а також висвітлити ті статистичні дані, які показують взаємозв’язок автоматизації виробництва з рівнем життя суспільства тощо.
Важливим пунктом моєї доповіді став аналіз тих професій, які найбільш та найменш ризикують стати жертвами заміни роботами, водночас згадано й про важливий факт того, що роботи за рахунок свого існування призводять і до створення зовсім інших професій, що може стати важливим дороговказом у пошуках студентської молоді власного місця у професійній сфері.
Загалом «Сковородинські навчання – це чудова наукова платформа. Тут студенти всього університету мають можливість поділитися власними науковими зацікавленнями та презентувати свої перші наукові розвідки.
Студент 2-го курсу ННІ енергетики, автоматики і енергозбереження,
Сергій Чорнобай