Студенти-маркетологи відвідали XXII міжнародну виставку реклами та маркетингу REX 2018

1 жовтня 2018 року

     25-27 вересня у виставковому центрі «КиївЕкспоПлаза» відбулася головна осіння подія у сфері маркетингу – XXII міжнародна виставка реклами та маркетингу REX 2018 та ХХ міжнародна виставка сучасного друку T-REX, які відображають актуальну ситуацію на ринку, формують нові тренди і демонструють найкращі досягнення галузі. Понад 100 учасників презентували інновації у різних маркетингових напрямках, особливо щодо реклами та сувенірної продукції.
     Активними відвідувачами виставки стали студенти-маркетологи факультету аграрного менеджменту НУБіП України: від першокурсників до магістрів.
25 вересня на відкритті виставки були присутні студенти першого курсу разом із наставником – доцентом кафедри маркетингу та міжнародної торгівлі НУБіП України Барилович Оленою Михайлівною.
     26 вересня практичні заняття на теренах головної рекламної події року відбувалися для студентів другого курсу під керівництвом наставника групи – доцента кафедри маркетингу та міжнародної торгівлі Четверик Олени Вікторівни. Разом із членом правління Спілки рекламістів України, аспірантом кафедри маркетингу та міжнародної торгівлі Оленою Шапоренко майбутні маркетологи дізналися про особливості проведення та структуру виставки, прослухали інформацію про різновиди рекламних стендів, які є та будуть популярними в цьому та наступному році, а також дізналися багато іншої не менш цікавої інформації.

 

     Цього ж дня виставку відвідали також студенти третього та четвертого курсів. Під керівництвом викладачів кафедри маркетингу та міжнародної торгівлі Олени Вікторівни Четверик та Калини Миколаївни Луцій. 27 вересня під керівництвом доцента Бабічевої Олени Іванівни виставку відвідали магістри-маркетологи.



   Ми мали можливість ознайомитися з новинками рекламно-сувенірної продукції, поліграфії, візуальних комунікацій, рекламних послуг та Digital індустрії. Студенти повністю поринули в світ реклами та маркетингу: знайомство з реальними компаніями, сучасним обладнанням друку, інноваційними проектами, новими продуктами та матеріалами. Нові корисні знайомства і комунікації дадуть нам змогу краще орієнтуватися в сфері маркетингу та володіти актуальною інформацією про тенденції ринку.

     Інформативним доповненням була лекція: «Конвергенція контенту в гібридному оточенні», про екологію власного інфопростору та інформаційне здоров’я, яка проходила в конференц-залі №1 на виставці REX 2018. Досить цікавою і пізнавальною для нас була конференція – Маркетинг суто для фермерів та майстрів в отриманні нових знань. Окремо слід виділити виступ директора з продажів компанії Lightfield Productions «Food-фото, що продає», який відображав повне занурення в «кухню» професійного food-фото і закоханість у свою справу.


   Також студенти та викладачі мали змогу відвідати лекції професіоналів з маркетингу на тематику «Інновації в упаковці», а саме: «Цифрова етикетка в Україні. Актуальна ситуація» від директора з маркетингу компанії Konica Minolta Ukraine та «Як доcягти потрібного кольору упаковки?» від керівника відділу маркетингу компанії MacHOUSE.


     Сьогодні рекламу називають мистецтвом XXI століття. Дійсно, все, що пов’язано з ефективними продажами продукції, буде залишатися актуальним. Міжнародні виставки з маркетингу та реклами надають можливість майбутнім фахівцям орієнтуватись в трендах сучасності та будувати власне бачення щодо просування продукції на ринку.


  

 Відвідувати такі заходи у сфері маркетингу та рекламного бізнесу - одне задоволення! На даних виставках, ми – студенти, маємо можливість дізнатись про новинки у сфері маркетингу та реклами, побачити як все «працює» на практиці, отримати новий досвід.


   
Висловлюємо подяку адміністрації факультету аграрного менеджменту за можливість бути присутнім на даному заході!

 
Валерія Шарапа,
студентка 3 курсу 1 групи, маркетинг 
Ростислав Щербина,
староста 4 курсу 2 групи, маркетинг

 

Регіональні навчальні заклади (синій)Набір на навчання (синій)_2015Захисти дисертацій