Відбулася плідна дискусія зі стейкхолдерами при обговоренні освітніх програм підготовки фахівців спеціальності 075 «Маркетинг»
Одним із основних завдань, які постають перед вищими навчальними закладами – це формування високоефективних та практично-орієнтованих освітніх програм. Оновлені освітньо-професійні та освітньо-наукові програми повинні бути розроблені з урахуванням стандартів вищої освіти до чіткої спеціальності, містити практичну та бізнес-орієтовану складову, які направлені на підготовку висококваліфікованого фахівця, в тому числі для аграрного сектору. Саме тому важливою складовою формування освітніх програм на 2021-2022 навчальний рік є обговорення навчальних планів, за якими навчатимуться майбутні вступники.
16 квітня кафедра маркетингу та міжнародної торгівлі провела обговорення освітньо-професійних програм підготовки фахівців ОС «Бакалавр» та ОС «Магістр» спеціальності 075 «Маркетинг» та освітньо-наукової програми підготовки доктора філософії з маркетингу. Зустріч відбувалася в дружньому колі науково-педагогічних працівників кафедри маркетингу та міжнародної торгівлі, випускників кафедри, представників бізнесу та наукової спільноти. Стейкхолдерами освітніх програм стали: Ніколаєнко Дарина, провідний фахівець з маркетингу «Moët Hennessy Portfolio» та "Marie Brizard Ukraine Portfolio" компанії «Український дім імпорту»; Іван Луцій – провідний бренд-менеджер холдингу «Баядера Груп»; Калина Луцій – кандидат економічних наук, випускниця кафедри, а нині маркетолог ТОВ «Траш» Fozzy Group; Олександр Захарчук, доктор економічних наук, старший науковий співробітник, завідувач відділу інвестиційного та матеріально-технічного забезпечення ННЦ «Інститут аграрної економіки». Учасниками заходу були: Тетяна Балановська – професор, завідувач кафедри менеджменту ім. проф. Й. С. Завадського, Микола Талавиря – професор, завідувач кафедри економічної теорії, директор Науково-дослідного інституту економіки та менеджменту, Василь Збарський – доктор економічних наук, професор кафедри маркетингу та міжнародної торгівлі, Олександр Луцій – кандидат економічних наук, професор кафедри маркетингу та міжнародної торгівлі, Олена Бабічева – кандидат економічних наук, доцент кафедри маркетингу та міжнародної торгівлі, Алла Рябчик – кандидат економічних наук, доцент кафедри маркетингу та міжнародної торгівлі, Олена Нагорна – кандидат економічних наук, доцент кафедри маркетингу та міжнародної торгівлі, Анна Збарська – кандидат економічних наук, доцент кафедри маркетингу та міжнародної торгівлі, Лариса Карпенко – кандидат економічних наук, доцент кафедри маркетингу та міжнародної торгівлі.
 


 


 Представник холдингу «Баядера Груп» Іван Луцій підтримав думку колег стосовно акценту на діджиталізації та залученні провідних маркетологів-практиків до викладацької діяльності.
     Представник холдингу «Баядера Груп» Іван Луцій підтримав думку колег стосовно акценту на діджиталізації та залученні провідних маркетологів-практиків до викладацької діяльності. 
 Що стосується програми підготовки докторів філософії, то активну участь в обговоренні взяв професор Олександр Васильович Захарчук, який акцентував увагу на розширенні матеріально-технічної складової підготовки майбутніх науковців у сфері маркетингу, посиленні наукової практики та включенню до програми дисциплін, які дозволять аспірантам максимально якісно провести наукові  та маркетингові дослідження.
     Що стосується програми підготовки докторів філософії, то активну участь в обговоренні взяв професор Олександр Васильович Захарчук, який акцентував увагу на розширенні матеріально-технічної складової підготовки майбутніх науковців у сфері маркетингу, посиленні наукової практики та включенню до програми дисциплін, які дозволять аспірантам максимально якісно провести наукові  та маркетингові дослідження. 
 


доцент кафедри маркетингу та міжнародної торгівлі
