Пирятинський сирзавод відчинив свої двері для майбутніх маркетологів

13 червня 2018, 12:00

      У спекотний початок літнього періоду студенти напряму підготовки «Маркетинг» 1 курсу відвідали Пирятинський сирзавод у межах практичної підготовки.

    У ході проведення екскурсії студенти познайомилися з усіма етапами безвідходного виробництва молочної продукції на підприємстві, відвідали цехи з виробництва твердих та плавлених сирів, цільномолочної продукції, сухої демінералізованої молочної сироватки та вершкового масла.

    Маркетологи були вражені професійною майстернісю сироварів та працівників Пирятинського сирзаводу. Високу якість продукції забезпечує їх щире вболівання за улюблену справу та найсучасніше технологічне оснащення.



     На завершення екскурсії майбутні маркетологи мали можливість продегустувати продукцію підприємства та ексклюзивні сорти сиру, яких ще немає у продажу, а також оцінити новий дизайн продукції ТМ «Пирятин». Співробітники підприємства відповіли на всі питання допитливих студентів, а PR-менеджер групи компаній «Молочний альянс» розповіла про яскравий і креативний відео-ролик на підтримку нової рекламної кампанії.
Щиро дякуємо організаторам та керівникам підприємства за проведення цікавої екскурсії.


Анна Зуйкова, Аліна Грушецька 

студентки-маркетологи першого курсу 

Регіональні навчальні заклади (синій)Захисти дисертаційНабір на навчання (синій)_2015

Натисніть «Подобається», щоб читати
новини НУБіП України в Facebook