Кафедра маркетингу та міжнародної торгівлі у 2017 році: зустріли 15-річчя і будуємо плани на майбутнє
Для колективу кафедри маркетингу та міжнародної торгівлі 2017 рік був загалом вдалим. Наша найбільша гордість – це студенти, кожен з яких для нас особливий, тож почнемо з них. Серед вагомих здобутків наших студентів слід відмітити те, що гурток "Маркетинг" третій рік поспіль посів 1-ше місце на Фестивалі студентської науки. А на Всеукраїнській науково-практичній конференції студентів, аспірантів і молодих учених «Роль молоді у розвитку АПК України», науково-практичній студентській конференції «Напрямки розвитку маркетингу в аграрному секторі України», а також у міжнародній науково-практичній конференції «Маркетинг і логістика в агробізнесі» виступали активними помічниками. Ще одним досягненням наших студентів стала розробка рекламних проектів для телевізійного каналу «НЛО TV» та торгової марки «Конті».
Молодь брала участь у «Ukrainian Creative Week 2017», щорічній міжнародній спеціалізованій виставці «Франчайзинг», III Українському рекламному форумі (де студенти представили всій рекламний ролик). До участі у останньому молодих рекламістів залучила аспірант кафедри маркетингу та міжнародної торгівлі, член правління Спілки рекламістів України Олена Шапоренко.
Взагалі життя наших студентів було насичене творчими та креативними заходами. Пройшла постерна презентація за участю магістрів спеціальності «Маркетинг» та інтелектуальна гра «Cash Flow» на базі Київського палацу для дітей та юнацтва під керівництвом старшого викладача кафедри Олени Четверик.
Яскравою подією 2017 року стало 15-річчя кафедри. До цієї події пройшов круглий стіл «Сучасний маркетинг: задачі, інструменти, можливості», який зібрав представників компаній «УкрАгроконсалт», «Ашан», «Do it well» , «Лабораторія розвитку бізнесу», брендів Avgust crop protection, Pioneer, Alfachem group, CТОВ «Степ-Агро» та ТОВ «Заньківське», представників Спілки рекламістів України, а також журналістів Агро-FM.
Багато уваги приділялося впровадженню активних методів навчання, що розвивають самостійність і творчу активність студентів, а також виданню навчальних посібників. У 2017 р. на кафедрі були підготовлені й видані підручники «Міжнародний маркетинг» та «Рекламний менеджмент», посібники «Основи економіки фірми», «Економіка і менеджмент». Викладачі кафедри постійно підвищують свою кваліфікацію на спеціалізованих семінарах, факультетах підвищення кваліфікації, беруть участь в різних конференціях та конкурсах.
У найближчих планах: розширити міжнародні зв'язки з університетами Польщі та Франції по обміну викладачами, проводити спільні наукові дослідження, направляти викладачів на стажування за кордон. Наразі викладачі кафедри співпрацюють з колегами з Республіки Білорусь. Також делегація кафедри маркетингу та міжнародної торгівлі взяла участь у ІІІ міжнародній конференції «Маркетинговий менеджмент 2017» у Варшаві, що зібрала найбільш відомих науковців-фахівців сфери маркетингу з країн Східної Європи, Прибалтики, Албанії, Туреччини.
У 2018 році плануємо підготувати підручники із стратегічного маркетингу, монографій, науково-практичних рекомендацій, публікація наукових статей, участь у наукових заходах. А також готувати наукові проекти, активізувати публікування статей у наукометричних базах Scopus і WoS, більше залучати студентів до наукових досліджень.
Ярослава Ларіна,
завідувач кафедри маркетингу та міжнародної торгівлі