Ректорат спланував роботу колективу на січень: профорієнтація, звітна кампанія та підвищення кваліфікації

26 грудня 2017 року

      26 грудня під головуванням ректора університету Станіслава Ніколаєнка відбулося останнє у цьому році розширене засідання ректорату. І першим з п’яти основних питань порядку денного стало обговорення правил прийому на 2018 рік. Проект документу, який вже завтра буде представлений до затвердження на вченій раді, презентував відповідальний секретар приймальної комісії Віктор Шевчук. Серед суттєвих змін, на яких він закцентував увагу, в пропонованому варіанті – зміщення термінів прийому документів. Окрім того, доповідач нагадав, що вступ в магістратуру на спеціальність «Право» відбудеться на основі ЗНО, а на спеціальність «Економіка» вступники здаватимуть іноземну мову теж у формі ЗНО. Для них вступна кампанія розпочнеться ще значно раніше – із реєстрації на ЗНО 14 травня.

     У зв’язку з цим проректор з навчальної і виховної роботи Сергій Кваша поцікавився у деканів юридичного та економічного факультету, які кроки зроблено у підготовці випускників бакалаврату до здачі ЗНО з англійської мови. У відповідь на це Олена Яра та Анатолій Діброва зазначили, що вже проведені відповідні зрізи знань та проводяться власними силами факультетів додаткові заняття. Однак запитання ректора Станіслава Ніколаєнка про те, чи має факультет у списках майбутніх абітурієнтів-економістів переможців студентських олімпіад з інших вишів, залишилося відкритим. Виправити ситуацію отримали доручення проректор Сергій Кваша та профільний декан.

     Зі списком кандидатур на посади науково-педагогічних працівників та перебігом конкурсу ознайомила присутніх заступник начальника відділу кадрів Валентина Шаповал. Всі претенденти, які отримали підтримку колективів кафедр, факультетів та ННІ, будуть обиратися таємним голосуванням завтра на засіданні вченої ради.

 

     А начальник планово-фінансового відділу Олег Бронін доповів про надання дозволів на передачу в оренду та продовження її термінів.

    План заходів на наступний місяць представила учений секретар Оксана Барановська. Отже, 1 і 8 січнявихідні дні. Перші два тижні працюємо за індивідуальними планами і підвищуємо кваліфікацію. З третього тижня січня стартують співбесіди: спочатку з керівниками навчально-дослідних господарств, потім з директорами ННІ, деканами факультетів та керівниками відокремлених підрозділів університету. 19 січня відбудуться збори трудових колективів, на яких звітуватимуть про проведену роботу керівники факультетів і інститутів. А вже 26 січня відбудеться конференція трудового колективу університету. Останній тиждень місяця пройде під знаком семінарів-навчань, науково-методичних заходів. Традиційна нарада із завідувачами кафедр запланована на 1 лютого. Роботу окремих підрозділів і служб проректорів деталізували їхні керівники.

     Також на ректораті йшлося про фінансування проектів науково-дослідних робіт. Інформував про це перший проректор Ігор Ібатуллін. Він і повідомив про хід перевірки рейтингів науково-педагогічних працівників. Наразі триває другий етап. І, за його словами, вже є кричущі та недопустимі випадки, коли викладачі вносять показники до особистих рейтингів, які не відповідають дійсності. І на це буде відповідна реакція. Також Ігор Ілліч зазначив, що готуються матеріали, необхідні для підтвердження статусу національного університету. Тому закликав колег надавати необхідну інформацію і допомогу задіяним у цьому процесі службам, адже ця робота є надзвичайно відповідальною і важливою для усього колективу. Враховуючи, що попереду святкові дні, Ігор Ібатуллін наголосив на необхідності дотримання ресурсоощадного режиму в університеті.

     Проректор з навчальної і виховної роботи Сергій Кваша зауважив на необхідності вже зараз продумати експозицію кожного факультету, що буде представлена на святкуванні 120-ї річниці університету. І, звичайно, профорієнтаційна робота, а також функціонування підготовчого відділення і набір слухачів, залучення учасників університетської олімпіади – з порядку денного не знімаються.
     Проректор з науково-педагогічної роботи, міжнародної діяльності та розвитку Вадим Ткачук закцентував на необхідності оновлення списку роботодавців для рейтингу QS.

     Та найбільшої уваги викликала інформація щодо запланованих ремонтних робіт в корпусах і студмістечку. Практично кожен декан висловив проректору з навчально-науково-виробничих питань і адміністративно-господарської діяльності Валерію Іщенку свої прохання і пропозиції щодо усунення недоліків у матеріально-технічній базі. Всі вони, за дорученням ректора, мають бути включені у єдиний план ремонтних робіт на наступний рік, узгоджений з деканами і студрадами гуртожитків. Окрім того, Валерію Іщенку доручено до нового року усунути проблему в корпусі № 6 та відремонтувати дах в гуртожитку №2 та 6. Окремо Станіслав Ніколаєнко наголосив, що завдання для господарських служб на січень – повністю замінити електромережу в гуртожитку №1.

     Щодо інших завдань, то вони такі. Вадиму Ткачуку доручено підготувати нараду за підсумками господарської діяльності та опікуватися іноземними студентами. Сергію Кваші – затвердити дворічний план роботи школи лідерства. А спільно з Ігорем Ібатулліним – контролювати підготовку до наради із завідувачами кафедр та відзначення 120-ї річниці НУБіП. Оксані Барановській – підготувати до затвердження графік навчань деканів та звіт університету за 2017 рік. А Ростиславу Тарасенку – проведення конференції трудового колективу.

     Ректорат розглянув і інші питання життєдіяльності університету.

Ольга Наконечна

Регіональні навчальні заклади (синій)Захисти дисертаційНабір на навчання (синій)_2015

Натисніть «Подобається», щоб читати
новини НУБіП України в Facebook