Викладачі факультету аграрного менеджменту представили міжнародні стратегії організації органічного виробництва в Міністерстві аграрної політики та продовольства України

12 вересня 2017 року

     За участю заступника міністра з питань європейської інтеграції Ольги Трофімцевої та представників Міністерства аграрної політики та продовольства України, бізнесу, громадських організацій, Міністерства сільського господарства і розвитку села Республіки Польща на базі Мінагрополітики проведений тренінг «Органічне виробництво – впровадження, контроль та співпраця. Можливі рішення». 

     Його метою стало розкриття особливостей формування і розвитку світового органічного ринку та обговорення необхідності використання міжнародного досвіду з питань органіки в Україні.

     Під час тренінгу проаналізовано міжнародний досвід мінімізації та усунення ризиків і нові підходи до ведення органічного сільського господарства, а також механізми правового регулювання формування та розвитку органічного ринку в Україні, в тому числі в системі якості; міжнародний досвід маркетингових стратегій для формування та розвитку ринку органічних продуктів – його співставлення з можливостями регуляторної політики України.

    Експерти з Польщі на прикладі своєї країни ознайомили присутніх із системою контролю та сертифікації в органічному виробництві ЄС, системою нагляду за контролюючими органами, маркування органічної продукції та контролем органічного ринку.

     А доцент кафедри маркетингу та міжнародної торгівлі факультету аграрного менеджменту, експерт із питань формування та розвитку органічного ринку у рамках реалізації проекту USAID «Підтримка аграрного і сільського розвитку» Юлія Гальчинська провела для присутніх тренінг «Міжнародний досвід маркетингових стратегій для формування та розвитку ринку органічних продуктів, його співставлення з можливостями регуляторної політики України». У ході дискусії учасники акцентували увагу на особливостях маркетингу органічної продукції, аналізі міжнародних маркетингових стратегій розвитку органічної продукції, SWOT та PEST аналізі органічного аграрного виробництва, пошуку та генерації нестандартних маркетингових рішень щодо розвитку ринку органічної продукції в Україні.

     За результатами проведеного тренінгу розроблено маркетингові інструменти розвитку українського ринку органічної продукції.

Лариса Карпенко

Набір на навчання (синій)_2015Регіональні навчальні заклади (синій)Захисти дисертацій