Сучасна гуманітарна наука в інтерпретації молодих дослідників

28 квітня 2017 року

        27 квітня 2017 року кафедра педагогіки провела чергову 71-у студентську науково-практичну конференцію «Сучасна гуманітарна наука в інтерпретації молодих дослідників» (секція «Актуальні проблеми теорії і методики навчання і виховання в університетах наук про життя»), до якої долучилися студенти гуманітарно-педагогічного факультету спеціальностей «Педагогіка вищої школи» та «Соціальна педагогіка».

     Розпочав конференцію завідувач кафедри педагогіки Руслан Сопівник, який наголосив про важливість участі студентів у науково-дослідницькій діяльності, адже педагогіка ‒ цариця гуманітарних наук, яка інтегрує різні галузі знання про людину, зосереджує увагу на передачі соціального досвіду від старшого до підростаючого покоління, здатна забезпечити досягнення громадянського миру, консолідацію української нації на основі спільних ідеалів, цінностей, поглядів і переконань. Руслан Васильович запросив молодих науковців на навчання в магістратуру за освітньо-науковими програмами та зауважив, що при кафедрі функціонує аспірантура за спеціальністю «Науки про освіту», а також, що члени колективу кафедри входять до чотирьох спеціалізованих рад із захисту кандидатських і докторських дисертацій. А це свідчить про те, що у нас замкнений цикл підготовки педагогічних і науково-педагогічних кадрів вищої кваліфікації. Руслан Васильович нагадав слова ректора НУБіП України, члена-кореспондента НАПН України Станіслава Миколайовича Ніколаєнка про те, що наш виш принципово відрізняється від інших університетів тим, що ми не тільки передаємо знання, а разом із студентами створюємо нові знання. Це повністю відповідає цілям дослідницького університету. Від деканату факультету учасників конференції привітав заступник декана з наукової роботи, професор Василь Ковальчук, який закликав учасників конференції не боятися пізнавати нове.

  

     Студентка гуманітарно-педагогічного факультету Марина Шульга у ході доповіді «Етнопедагогіка мого краю» показала майстер-клас із виготовлення ляльок-кувадок, супроводжуючи цей процес розповідями та казками про надбання чернігівського краю у справі виховання дітей і молоді.  

  

  

     Ірина Ткаченко у доповіді «Етнопедагогіка Київщини» згадала про талантів рідного краю ‒ Ліну Корстенко, Марію Приймаченко, про народні традиції, звичаї, обереги, які є важливими засобами народної педагогіки.
    Вікторія Мацьоха у доповіді «Вальдорфська педагогіка в Україні» відзначила переваги вальдорфських шкіл, їх спрямованість на розвиток особистості дитини, застосування індивідуального підходу у навчанні і вихованні.

  

   Анастасія Зарубенко зупинилася на громадянському вихованні студентської молоді, на різних підходах до визначення поняття «громадянське виховання».
    Анна Титовська у доповіді «Діяльність асоційованих шкіл в Україні» відмітила спрямованість діяльності асоційованих шкіл ‒ посилення гуманістичних аспектів в освіті.

  

     Навколо доповідей учасників конференції розгорнулися дискусії, до яких долучилися професори кафедри педагогіки. Конференція завершилась прийняттям рішень щодо оптимізації навчально-виховної роботи у коледжах університетах та загальноосвітніх школах.


Валентина Теслюк,
доцент кафедри педагогіки 

Набір на навчання (синій)_2015Регіональні навчальні заклади (синій)Захисти дисертацій