Нові виклики та план роботи на другий семестр 2024-2025 навчального року розглянуто на нараді із заступниками деканів та директорів з навчальної роботи

7 січня 2025 року
07 січня за головування проректора з науково-педагогічної роботи та цифрової трансформації Олени Глазунової відбулася традиційна нарада із заступниками деканів факультетів та директорів ННІ з навчальної роботи.

У вступному слові проректор зазначила, що у січні заплановані зустрічі ректора з адміністраціями факультетів та інститутів, семінар для науково-педагогічних працівників із залученням представників МОН України, Національного агентства із забезпечення якості вищої освіти, галузевих академій, управлінців та інших посадових осіб. Олена Григорівна проінформувала присутніх про необхідність створення нових міждисциплінарних освітніх програм та продовження роботи над спектром різнопланових курсів зі здобуттям мікрокваліфікацій. Також проректор акцентувала увагу на роботі зі здобувачами, котрі мають ліквідувати академічні заборгованості за перший семестр у встановлені нормативними документами терміни.

Проректор прокоментувала внесені зміни до наказу МОН України від 24.06.2024 року № 910 «Про деякі особливості набуття та поновлення статусу здобувача вищої освіти у 2024 році» та затвердження переліку галузей знань і спеціальностей, за якими здійснюється підготовка здобувачів вищої освіти.

Другим питанням порядку денного наради було затвердження календарного плану проведення Всеукраїнських олімпіад НУБіП України для професійної орієнтації вступників у 2025 році. Доповідав відповідальний секретар приймальної комісії Олексій Соломка. Він зазначив, що запланована реєстрація учасників відбудеться з 14 січня по 26 квітня 2025 року, а власне проведення олімпіад — з 30 квітня по 07 травня 2025 року.

Про стан ліквідації академічної заборгованості здобувачами денної форми навчання доповідав керівник центру забезпечення якості освіти Ярослав Рудик. До розгляду для учасників наради були представлені кількісні показники у розрізі факультетів та інститутів, а також порівняльні результати ліквідації академічної заборгованості. Ярослав Михайлович закцентував увагу на роботі викладачів та студентів задля отримання об’єктивних результатів, а також на своєчасне наповнення та оновлення даних в системі «Електронний деканат» та ЄДБО.

Наступним до розгляду було питання щодо формування та наповнення бази даних навчально-лабораторного фонду університету, доповідав керівник центру розвитку кар’єри Сергій Ковалевський. Сергій Сергійович продемонстрував форму, за якою буде зібрана актуальна інформація по кожному структурному підрозділі щодо наповнення та забезпечення аудиторного фонду, за результатами якого будуть заплановані першочергові фінансові надходження для оновлення матеріально-технічної бази.

Про підсумки опитування студентів за результатами екзаменаційної сесії та випускників магістратури доповідала начальник відділу менеджменту якості Юлія Слива. У презентації, що супроводжувала доповідь було представлено проаналізовані дані, що стосувалися якості освітнього процесу, його ризиків та побажань здобувачів вищої освіти. Всього було опитано близько 3000 респондентів з усіх освітніх програм ОС «Бакалавр» та «Магістр».

Доповідачем останнього питання порядку денного був керівник центру забезпечення якості освіти Ярослав Рудик. Ярослав Михайлович розповів про формування навчальних планів на 2025-2026 навчальний рік, де зазначив про особливості формування навантаження у реаліях воєнного стану. Слід врахувати ризики появи малочисельних груп, враховувати актуальну інформацію про контингент студентів на кожному курсі, а також бути готовими перейти у майбутньому на цифрову платформу для планування педагогічного навантаження в університеті.

До активного обговорення розглянутих на нараді питань долучилися заступники деканів факультетів та директорів ННІ Сергій Деркач, Олена Улютіна, Віталій Нагорний, Олександр Банний, Володимир Романченко та інші.

Результатом наради став висновок про те, що кожен факультет та навчально-науковий інститут університету на сьогодні активно готується до початку нового семестру, перевіряє матеріально-технічне забезпечення лабораторій усіх кафедр, аналізує використання усіх наявних приладів та обладнання при проведенні лабораторних та практичних занять, аналізує оновлене методичне та інформаційне забезпечення усіх освітніх компонентів, працює над створенням міждисциплінарних освітніх програм.


Олеся Піхало,
провідний фахівець
навчально-методичного відділу

 

Набір на навчання (синій)_2015Захисти дисертаційРегіональні навчальні заклади (синій)

Натисніть «Подобається», щоб читати
новини НУБіП України в Facebook