Аспіранти першого року навчання ОНП 011 «Освітні, педагогічні науки» опановують навчальну дисципліну «Компаративістика в освіті і науці»

29 квітня 2024 року

Найціннішим для освітнього процесу є міжособистісна взаємодія та обмін корисною інформацією, знаннями, практичним досвідом та культурними цінностями. Онлайн-навчання відкриває значні можливості розвитку міжуніверситетської мобільності.

Викладачами та аспірантами активно використовуються соціальні мережі, незалежні освітні портали, відео-конференції задля доповнення традиційних моделей навчання.

Днями під час практичного заняття з аспірантами першого року навчання з теми «Якість вищої освіти» з навчальної дисципліни «Компаративістика в освіті і науці» (керівник заняття професор кафедри педагогіки доктор педагогічних наук, професор Оксана ВАСЮК) було залучено як представника зовнішніх професіоналів-практиків, науковців галузі доктора педагогічних наук, професора, професора кафедри теорії та методики дошкільної і спеціальної освіти Прикарпатського національного університету імені Василя Стефаника Тетяну ПОТАПЧУК. Вона представила авторський доробок щодо шляхів формування толерантного освітнього середовища та його впливу на якість вищої освіти. Пані Тетяною ПОТАПЧУК було ініційовано залучити до заняття також здобувачів освіти Прикарпатського національного університету імені Василя Стефаника, які навчаються за аналогічною освітньою програмою. Аспіранти Національного університету біоресурсів і природокористування України та гості презентували творчі проекти за тематикою заняття, обмінювались думками та досвідом. Питання, що обговорювались, сприяли розвитку абстрактного та критичного мислення здобувачів освіти, готовності використовувати сучасні методи й технології наукової комунікації українською та іноземними мовами, здатності генерувати нові науково-теоретичні та практично спрямовані ідеї (креативність) під час вирішення дослідницьких і практичних завдань, у тому числі у міждисциплінарних галузях, здатності до цілісного розуміння основних тенденцій менеджменту у вищій освіті та закономірностей світового процесу управління закладами вищої освіти, аналізувати та порівнювати проблеми педагогіки вищої школи, дотримуючись принципу системності, зв’язку теорії з практикою.

  

Впродовж заняття перевага надавалась інтерактивним методикам. Аспіранти брали участь в оцінюванню один одного.

Як виявилось, для здобувачів освіти онлайн-заняття у форматі між університетської взаємодії є досить цікавими та результативними.

 

 

Професор кафедри педагогіки
Валентина МІРОШНІЧЕНКО

Захисти дисертаційНабір на навчання (синій)_2015Регіональні навчальні заклади (синій)

Натисніть «Подобається», щоб читати
новини НУБіП України в Facebook