«Основні риси процесу постачання на промисловому ринку» тема відкритої лекції доцента Олени Нагорної з дисципліни "Промисловий маркетинг"

14 лютого 2024 року

   Відповідно до Закону України «Про вищу освіту» одним із основних видів навчальних занять в університеті є лекція, яка призначена для сприяння засвоєнню студентом теоретичного матеріалу, системи знань зі спеціальності, формуванню широкого професійного кругозору і загальної культури. З метою пропагування інновацій в аудиторних лекціях, визначення ефективності лекторської майстерності, передавання досвіду колегам, особливо молодим, які перебувають на шляху свого становлення, в університеті існує інститут відкритої лекції. Саме проведення відкритої лекції стимулює викладача до постійного самовдосконалення та професійного зростання, а систематичність їх проведення сприяє належному порядку та дисципліні у навчальному процесі.

     Відповідно до виконання наказу ректора Станіслава Ніколаєнка від 08.06.2023 р. № 5811 «Про підвищення якості надання освітніх послуг у НУБіП України в 2023-2024 н.р.» та згідно затвердженого Графіку проведення відкритих лекцій проведення відкритих лекцій у весняному семестрі 2023-2024 навчального року 13 лютого 2024 року доцентом кафедри маркетингу та міжнародної торгівлі Оленою Нагорною була проведена відкрита лекція для здобувачів третього курсу першого (бакалаврсього) рівня вищої освіти освітньої програми 075 «Маркетинг» з дисципліни «Маркетинг за видами діяльності: промисловий маркетинг». 
     Тема відкритого заняття «Основні риси процесу постачання на промисловому ринку» об’єднала майбутніх маркетологів над питаннями та особливостями системи постачання промислових підприємств, що є надзвичайно актуальною в сучасних умовах.  Основними питаннями лекції були: основи процесу постачання, основні концепції управління закупівлею матеріалу, види закупівель на промисловому підприємстві, особливості проведення переговорів з постачальниками, програмні рішення системи постачання у маркетинговій діяльності.

     Олена Вікторівна у процесі подання навчального матеріалу детально розповіла про особливості організації, проведення та підтримання системи матеріально-технічного постачання промислових підприємств, а саме: досить детально охарактеризовано концепції управління закупівельним процесом та наведено приклади їх практичного застосування вітчизняними підприємствами на В2В-ринку, проаналізовано види ситуацій при здійснення закупівлі сировини й матеріалів промисловим підприємством та зазначено які саме види матеріально-технічного забезпечення і коли доцільно застосовувати при здійсненні закупівлі, детально пояснено техніки та принципи ведення переговорів з партнерами та можливості використання в них маркетингових інструментів.
     Лектор звернула увагу студентів не тільки на теоретичну складову процесу постачання, а й навела досить вагому практичну складову системи постачання. Олена Вікторівна показала програмне забезпечення, яке використовують вітчизняні підприємства для здійснення постачання як щодо наявності сировини та матеріалів, так і логістичного супроводу, продемонструвала практичне використання однієї з програм. Використання підприємствами даних програм значно спрощує систему контролю надходження та руху матеріально-технічних ресурсів та дає можливість спрощувати систему взаємодії з партнерами.
      На лекції були присутні завідувач кафедри маркетингу та міжнародної торгівлі професор Валерій Бондаренко, професори Олександр Луцій та Юлія Гальчинська; к.е.н., доцент Олена Барилович, гарант освітньо-професійної програми «Маркетинг» першого (бакалаврського) рівня вищої освіти, доцент Віолета Гераймович, старший викладач Юлія Гаврилюк та асистент Ірина Кальковська, відповідальна від факультету аграрного менеджменту щодо контролю за якістю освіти, к.е.н., доцент кафедри адміністративного менеджменту та зовнішньоекономічної діяльності Альона Тюріна, заступники декана факультету аграрного менеджменту доценти Лариса Карпенко та Людмила Чорненька.
     Всі присутні на занятті студенти та науково-педагогічний колектив відмітили високий науковий та педагогічний рівень викладання Олени Вікторівни, підкреслили систематичність та логічну послідовність викладання матеріалу, а також вказали про високу доцільність та актуальність прикладної складової лекційного матеріалу.
 
Віолета Гераймович
доцент, гарант ОПП «Маркетинг» першого (бакалаврського) рівня вищої освіти
Регіональні навчальні заклади (синій)Захисти дисертаційНабір на навчання (синій)_2015

Натисніть «Подобається», щоб читати
новини НУБіП України в Facebook