Педагогічна практика аспірантів кафедри відтворення лісів та лісових меліорацій
Педагогічна практика аспірантів ‒ це важлива складова їхньої підготовки до викладацької діяльності та наукової роботи. Ця практика спрямована на розвиток вмінь та навичок у сфері навчання та методики викладання.
Аспіранти зазвичай отримують можливість вести лабораторні та практичні заняття, проводити семінари під керівництвом досвідчених викладачів. Це дозволяє їм набувати практичного досвіду в роботі зі студентами, формувати власний стиль викладання та впроваджувати власні наукові ідеї.
Аспірантами Дерієм А.А. та Бабиним О.Р. були проведені лабораторні заняття у групах студентів спеціальності «Садово-паркове господарство» на теми: «Розробка та обґрунтування технології вирощування сіянців в посівному відділенні розсадника» та «Розробка та обґрунтування технології вирощування насіннєвих (живцевих) і щеплених саджанців у шкілках розсадника». Під проведення занять аспіранти показали свій теоретичний багаж знань та власний практичний досвід з вирощування декоративного садивного матеріалу. Заняття були проведені на хорошому рівні.
У процесі педагогічної практики аспіранти також залучаються до науково-дослідницької роботи, співпраці з керівниками, участь у наукових конференціях та публікаціях наукових статей. Це сприяє розвитку їхньої наукової кар'єри.
Педагогічна практика аспірантів ‒ це важливий етап у підготовці молодих науковців, який сприяє їхньому професійному зростанню та підготовці до подальшої кар'єри в галузі науки і освіти.
Завідувач кафедри відтворення лісів
та лісових меліорацій Андрій ПІНЧУК