Асертивність педагога вищої школи-запорука успіху міжособистісної комунікації учасників освітнього процесу

4 червня 2023, 18:01

1 червня 2023 року на базі гуманітарно-педагогічного факультету відбувся перший науково-методичний семінар «Розвиток педагогічної компетентності аспірантів гуманітарно-педагогічного факультету НУБіП України».

В рамках надання методичної та психологічної підтримки аспірантів під час підготовки та написання дисертаційного дослідження було досліджено тему самовиховання асертивної поведінки учасників освітнього процесу вищої школи.

Перед аспірантами виступила із доповіддю «Формування асертивної поведінки у майбутніх викладачів ЗВО» Надія Діра, докторка філософії PhD, старша викладачка кафедри педагогіки.

Аспірантам була розкрита тема асертивності, в чому полягає сутність даної поведінки та переваги її використання у освітньому процесі.

Майбутні викладачі закладів вищої освіти розширили межі своєї компетентності та дізналися, що джерело асертивності педагога вищої школи полягає у почутті професіоналізму, компетентності, коли педагог знає, як, якими засобами, методами, техніками здійснити позитивні зміни у спілкуванні зі студентами, колегами, попередити конфлікт та зняти напруження.

 

асистент кафедри педагогіки
Василь Костинюк

Набір на навчання (синій)_2015Захисти дисертаційРегіональні навчальні заклади (синій)

Натисніть «Подобається», щоб читати
новини НУБіП України в Facebook