Перелік галузей знань і спеціальностей, моніторинг зимової екзаменаційної сесії та працевлаштування випускників – у центрі уваги деканів факультетів

15 грудня 2014 року

 15 грудня відбулася чергова  нарада  деканів факультетів. Під час засідання розглянуто одне із найважливіших питань порядку денного – формування проекту пропозицій до «Переліку галузей знань і спеціальностей». Про хід цієї роботи проінформував проректор з навчальної і виховної роботи Сергій Кваша. До обговорення питання долучилися декани факультетів енергетики і автоматики Іван Радько та інженерії агробіосистем Зіновій Ружило. 

 
Сергій Кваша також наголосив на тому, що виокремлення  спеціалізацій магістерської підготовки залишається прерогативою університету. 
 
 
Про моніторинг зимової екзаменаційної сесії доповіли всі декани факультетів. Нагадуємо, що його здійснювала також спеціально створена комісія із числа співробітників навчального відділу. За результатами контролю виявлено деякі порушення та недоліки. Мова йде про не повністю заповнені екзаменаційні відомості, зокрема, рейтинг навчальної роботи, та залікові книжки. В цілому, за словами деканів, початок екзаменаційної сесії в більшості є організованим та відбувається згідно із графіком. Проректор Сергій Кваша ще раз зосередив увагу керівників факультетів, що такі перевірки повинні ініціювати декани, адже це їх прямі посадові обов’язки.
 
Під час наради обговорено відбір студентських наукових робіт для участі в конкурсі. Інформацію про його хід надав Віталій Страшок. Так, участі кращих у другому етапі передує конкурс в межах ННІ. На сьогодні цю роботу слід активізувати, оскільки наявність переможців таких конкурсів є одним із критеріїв дослідницького університету та впливає на рейтинг вишу. 
 
 
Наступне питання порядку денного – підсумки спортивно-масової роботи за перший семестр. Їх підбив директор ННЦ виховної роботи і соціального розвитку Дмитро Черкашин. Йшлося про результати спартакіади серед ННІ та мешканців гуртожитків.  Слід відмітити, що серед останніх, за словами директора, вдалося досягнути масовості. Як приклад, у змаганнях з жиму штанги взяли участь 152 спортсмени і показали досить хороші результати. Серйозною виявилася боротьба між двома інститутами – ННІ бізнесу та ННІ рослинництва, екології і біотехнологій. 
 
 
В ході засідання Сергій Кваша представив деканам директора студмістечка університету. Відповідно до наказу ректора  університету Станіслава Ніколаєнка на цю посаду призначено Олександра Совакова.
 
Начальник навчального відділу Оксана Зазимко звернула увагу деканів на здійснення моніторингу працевлаштування випускників відповідно до вимог Міністерства освіти і науки України. Та зазначила, що це впливатиме на держзамовлення в майбутньому.
 
Крім того, на засіданні професор Михайло Сичов поділився із колегами досвідом, набутим у Варшавському університеті (Польща) та під час участі в проекті «Інноваційний університет та лідерство».
 
 
Стажування було розподілене на дві частини. Перші два тижні — лекційні заняття, що охоплювали різноманітні сфери життя університету. Решту часу присвячено індивідуальним зустрічам та консультаціям з представниками вишу.  
 
Під час стажування акцентувалася увага на боротьбі з корупцією, принципах формування академічного етосу. З цією метою у Варшавському університеті функціонує соціологічна група, яка за допомогою анонімного онлайн-опитування студентів, випускників та викладачів отримує інформацію про рівень викладання дисциплін, професіоналізм професорів та інше. До того ж контроль за якістю освіти лягає на плечі факультетів. Дуже серйозно в університеті боряться і з плагіатом, не нехтуючи при цьому колективним осудом. Мова йшла і про принципи розподілу дисциплін за вибором студента, структуру вишу та інше.
 
Професор Сичов розповів також про  роботу та принципи побудови навчального процесу факультету «Artes Liberales», за яким і було закріплено проведення лекційного курсу та індивідуальних консультацій.
 
Підсумовуючи доповідь Михайла Сичова, Сергій Кваша зазначив, що слід продумати механізм формування дисциплін за вибором студента і в нашому університеті. Та додав: бажання студента навчатися формується через бажання викладача давати знання. 
 
Ольга Наконечна
 

 

Регіональні навчальні заклади (синій)Набір на навчання (синій)_2015Захисти дисертацій

Натисніть «Подобається», щоб читати
новини НУБіП України в Facebook