Учням м. Кам’янки представлено перспективи здобуття професій для галузей сільського господарства

4 листопада 2014 року

     Проблеми підвищення ефективності професійної діяльності актуальні для будь-якого часу й будь-якої соціально-економічної формації, як для суспільства в цілому, так і для особистості зокрема.
     Профорієнтаційна робота з учнями — один із головних напрямків виховної роботи, яка спрямована на підготовку учнів до свідомого вибору професії, визначення свого місця у суспільстві. Основними критеріями і показниками ефективності профорієнтаційної роботи є насамперед достатня інформація про професію й шляхи її здобуття, потреба в обґрунтованому її виборі, упевненість школяра в соціальній значущості праці, тобто сформоване ставлення до неї як до життєвої цінності, ступінь самопізнання школяра, наявність в учня професійно обґрунтованого плану.

    

     В рамках реалізації положень програми розвитку університету «Голосіївська ініціатива — 2020» делегація факультету екології і сталого розвитку у складі декана Юлії Рибалко, доцента кафедри екології агросфери та екологічного контролю Олени Наумовської, студентів магістратури Артема Баранніка, Сергія Безпалька, Яни Ілюшик та Юлії Сідляренко 31 жовтня 2014 року відвідали НЦ «Кам’янської малої академії наук» в Черкаській області.

     Під час зустрічі з керівником районного відділу освіти та директором НЦ «Кам’янської малої академії наук» обговорено налагодження співпраці між університетом та центром, школами міста і району.
     Потому відбулося знайомство з учнями 9-11 класів та вчителями загальноосвітніх шкіл І-ІІІ ступенів №1, 2, 3 та Еколого-економічного ліцею м. Кам’янка. Присутнім представили історію та структуру університету, ННІ рослинництва, екології і біотехнологій та факультету екології і сталого розвитку. Учням було продемонстровано перспективи здобуття професій для галузей сільського господарства та агропромислового комплексу, а саме у сфері агрономії, охорони довкілля, захисту рослин та біотехнологій.


 

     Магістри разом з викладачами провели анкетування понад 140 учнів шкіл та визначили їх професійно-орієнтовану позицію і екологічну свідомість. Завдяки портативному рН-метру продемонстрували експрес-метод визначення кислотності популярних солодких напоїв, показали зміну кольору реагентів під час хімічних реакцій, провели інтелектуально-пошукові ігри екологічного спрямування та представили своє бачення навчання в університеті у вигляді самостійно знятого фільму.
     Найближчим часом планується підписання договорів про співробітництво та організацію взаємовідносин із Кам’янським еколого-економічним ліцеєм та НЦ «Кам’янської малої академії наук».

        

Юлія Рибалко,
декан факультету екології і сталого розвитку

 


Регіональні навчальні заклади (синій)Захисти дисертаційНабір на навчання (синій)_2015

Натисніть «Подобається», щоб читати
новини НУБіП України в Facebook