Увага! Обговорюємо проект рішення вченої ради

11 серпня 2022, 11:00

Публікуємо для обговорення проект рішення вченої ради університету "Про початок 2022/2023 навчального року та особливості організації освітнього процесу в умовах воєнного стану".

Пропозиції та побажання просимо надсилати на адресу: [email protected] до 10 години ранку 10 серпня 2022 року.

ПРОЄКТ
 

РІШЕННЯ ВЧЕНОЇ РАДИ

від 11 серпня 2022 року

 
   Заслухавши та обговоривши доповіді проректора з науково-педагогічної роботи Шинкарука В.Д. та проректора з наукової роботи та інноваційної діяльності Кондратюка В.М. про початок навчального року в умовах воєнного стану,
 

ВЧЕНА РАДА ЗАЗНАЧАЄ,

що колектив університету виконує покладені на нього державою функції, в умовах воєнного стану не скинув обертів, працює творчо і наполегливо. Університет першим зі столичних вишів відновив заняття під час війни, зміг налагодити справжній освітній процес.
   Університет гідно відзначив 124-річчя свого заснування, провів масштабний Форум SEB-2022, присвячений активізації співпраці бізнесу, освіти та науки. На полях навчально-дослідних господарств зібрано врожай ранніх зернових.
   Успішно проведено весняну сесію, випущено 2837 бакалаврів та 2134 магістрів. У колективі вдало поєднано очну та дистанційну форми занять, ефективно працює навчальний портал Elearn.
   Попри складні умови та фінансові обмеження, зумовлені воєнним станом, упродовж 2022 року науковці університету виконували 60 актуальних науково-дослідних робіт на суму 28,2 млн. грн.
  В університеті проведено активну підготовку до безпечного освітнього процесу. Ретельно обстежено і відремонтовано наявні бомбосховища й укриття.
   Комісія Державної служби України з надзвичайних ситуацій у період із 4 до 7 серпня 2022 р. проінспектувала стан готовності бомбосховищ й укриттів – у навчальних корпусах понад 7 тисяч місць, у гуртожитках 4,2 тисячі місць. За результатами перевірки надано право навчати студентів в очному форматі.
   Вчена рада зазначає, що важливим завданням колективу є забезпечити максимально сприятливі умови навчання (зокрема, встановити індивідуальні графіки навчання, надати дистанційний доступ до навчальних занять тощо) для здобувачів вищої освіти, які зі зброєю в руках стали на захист України, перебувають на тимчасово окупованих чи особливо небезпечних територіях або є переміщеними особами. З цією метою для таких категорій та всіх студентів за 2603 дисциплінами бакалаврату та магістратури розроблено 4626 електронних навчальних курсів.
   Вчена рада зазначає, що нинішній етап у житті університету потребує консолідації позицій, свідомої дисципліни працівників усіх структур, ректорату, деканатів факультетів та дирекцій ННІ, профспілок, студентського активу, науково-педагогічних працівників та студентів.
 
   Для забезпечення організованого початку 2022/2023 навчального року в умовах воєнного стану
 

Вчена рада УХВАЛИЛА

 
визначити основні напрями діяльності Національного університету біоресурсів і природокористування України на 2022/2023 навчальний рік:
1. Загальноуніверситетські завдання:
1.1. Вести активну перебудову освітнього і наукового процесів відповідно до вимог воєнного стану, здійснити кроки, спрямовані на реалізацію програми «Голосіївська ініціатива – 2025», збереження і розвиток університету, на посилення зв’язків із бізнесом, виконавчою владою. Надавати постійну підтримку, посилювати взаємодію зі Збройними Силами України.
Відповідальні: Шинкарук В. Д., Кваша С. М., Ткачук В. А., Кондратюк В. М., Іщенко В. В.
1.2. Посилити увагу ректорату, кадрової комісії університету, директорів ННІ та деканів факультетів, студентського самоврядування за дотриманням навчальної, трудової та виконавчої дисципліни.
Відповідальні: Шинкарук В. Д., Кваша С. М., Ткачук В. А., Кондратюк В. М., Іщенко В. В., Михайліченко М. В., декани факультетів та директори ННІ та ВСП
1.3. Розробити перспективний план реформування навчально-дослідного процесу, ураховуючи вимоги до Університету 4.0 на період після завершення війни та пандемії.
Відповідальні: Шинкарук В. Д., Кваша С. М., Ткачук В. А., Кондратюк В. М., Іщенко В. В.
1.4. Організовано завершити проведення вступної кампанії 2022 року в базовому закладі та відокремлених підрозділах університету, забезпечити виконання держзамовлення, в т.ч. і на військовій кафедрі.
Відповідальні: Шинкарук В. Д., Кваша С. М., Ткачук В. А., Кондратюк В. М., Іщенко В. В., Ковалевський С. С.,
Санченко О .В., Есаулов А. О.,
декани факультетів та директори ННІ.
 
2. В освітній діяльності:
2.1. Затвердити графік освітнього процесу на І семестр 2022/2023 н. р. для студентів денної та заочної форм навчання в умовах воєнного стану та карантинних обмежень за змішаною системою навчання (у додатках).
Відповідальні:Шинкарук В.Д., Рудик Я.М., Санченко О.В.,
директори ННІ, декани факультетів, директори ВСП.
2.2. Ужити вичерпних заходів щодо збереження життя і здоров’я учасників освітньо-виховного процесу.
Відповідальні:Шинкарук В. Д., Кваша С. М., Іщенко В. В.,
Ржевський Г. М., Рудик Я. М., директори ННІ, ВСП,
декани факультетів.
2.3. Суворо дотримуватися вимог стандартів вищої освіти спеціальностей, формуючи та реалізуючи освітні програми під час аудиторного, змішаного та дистанційного навчання студентів денної та заочної форм навчання.
Відповідальні: Шинкарук В. Д., Рудик Я. М., Санченко О. В., гаранти освітніх програм спільно з завідувачами кафедр та директорами ННІ, деканами факультетів, директорами ВСП.
2.4. Дбати про збереження життя та здоров'я учасників освітнього процесу - контролювати безперебійну роботу системи оповіщення повітряних тривог, стан бомбосховищ та укриттів, підтримувати їх у належному стані, провести інструктажі з безпеки життєдіяльності, тренувальні заходи на випадок повітряної тривоги.
Відповідальні: Шинкарук В.Д., Іщенко В. В., Кваша С. М., Ткачук В. М.,
директори ННІ, ВСП, декани факультетів,
коменданти корпусів та завідувачі гуртожитків.
2.5. Неухильно дотримуватися правил поведінки в умовах воєнного стану в Україні та санітарно-епідеміологічних норм у навчальних приміщеннях і на території університету.
Відповідальні: Іщенко В. В., Кваша С. М., директори ННІ, ВСП, декани факультетів.
2.6. Забезпечити постійне оновлення та актуалізацію навчально-методичного забезпечення дисциплін, у тому числі електронних навчальних курсів, підручників, навчальних посібників та методичних настанов. Приділити увагу методичному забезпеченню навчальних дисциплін за вибором студентів, зокрема в електронній формі.
Відповідальні: Шинкарук В. Д., Рудик Я. М., директори ННІ, ВСП, декани факультетів, гаранти освітніх програм.
2.7. Для ліквідації наслідків негативного впливу воєнного стану на навчання молоді організувати та провести вирівнювальні курси з навчальних дисциплін (математики, фізики, хімії, біології, англійської мови) для студентів 1 курсу бакалаврату.
Відповідальні: Шинкарук В. Д., Рудик Я. М., Санченко О. В., директори ННІ, декани факультетів, директори ВСП
спільно з гарантами освітніх програм та завідувачами кафедр.
2.8. Проводити постійний моніторинг якості надання освітніх послуг здобувачам вищої освіти бакалаврату та магістратури, постійно контролюючи, перевіряючи відвідування занять та анкетуючи всіх учасників освітнього процесу, а також практикувати відкриті лекційні та лабораторно-практичні заняття.
Відповідальні: Шинкарук В. Д., Рудик Я. М., Санченко О. В.,
Мотринчук Д. Й., директори ННІ, декани факультетів,
 директори ВСП спільно з гарантами освітніх програм
та завідувачами кафедр.
2.9. Забезпечити своєчасне та якісне (з оцінками «А» та «В») проходження акредитації 9 освітніх програм (6 бакалаврських та 3 магістерських) в базовому закладі (м. Київ) та 4 освітніх програм у відокремлених структурних підрозділах НУБіП України (3 –  Жибак М. М., 1 – Лукач В. С.).
Відповідальні:Шинкарук В. Д., Рудик Я. М., Санченко О. В., Кліх Л. В., гаранти освітніх програм спільно з завідувачами кафедр та директорами ННІ, деканами факультетів, директорами ВСП.
 
3. У науковій діяльності:
3.1. Здійснити заходи щодо реалізації рекомендацій, прийнятих на Форумі SEB-2022. Організувати підготовку наукових проєктів і розробок, спрямованих на вирішення актуальних завдань забезпечення обороноздатності та продовольчої безпеки країни, на створення новітньої конкурентоспроможної науково-технічної продукції, необхідної в умовах воєнного стану, і на реалізацію Плану відновлення України. Звернути особливу увагу на запровадження штучного інтелекту, сучасних ІТ в розвиток агропромислового комплексу.
Відповідальні: Кондратюк В.М., Отченашко В. В., Глазунова О. Г., декани факультетів, директори ННІ та завідувачі кафедр.
3.2. Сприяти вченим університету в їх публікаційній активності, дотриманні принципів академічної доброчесності. Забезпечити подання якісних статей до університетських фахових журналів та внесення цих журналів до наукометричних баз Scopus і Web of Science. Надалі практикувати участь вчених університету у вебінарах з питань наукової діяльності, організації науково-технічних заходів у змішаному форматі. Підтримати редакції фахових журналів.
Відповідальні: Кондратюк В. М., Отченашко В. В.,
декани факультетів, директори ННІ
та завідувачі кафедр, редактори журналів
3.3. Рішуче перебудовувати співпрацю з бізнесом, надаючи наукові послуги та проводячи спільні дослідження, розвиваючи партнерство з передачі знань, створюючи спільні центри технічної досконалості, лабораторії, надаючи спеціалізоване програмне забезпечення, залучаючи компанії до спонсорування наукових робіт студентів, стимулюючи стажування та підвищення кваліфікації працівників, використовуючи платформи «Наука та бізнес» (https://s2b.nauka.gov.ua), «Відкритих інновацій ОІР» (http://technology.ukrintei.ua), реалізуючи кластерні проєкти.
Відповідальні: Кондратюк В. М., Отченашко В. В., декани факультетів, директори ННІ та завідувачі кафедр.
3.4. Встановити дієвий контроль за виконанням наукових досліджень, виробничо-фінансових планів, за стабільністю показників валового виробництва та зберігання зернових та технічних культур, продукції тваринництва у навчально-дослідних господарствах, застосовуючи точні, органічні, ресурсоощадні технології, за оптимізацією використання агрохімікатів, параметрів технологічного процесу виробництва продукції, за зменшенням частки найманої техніки та послуг у виконанні технологічних операцій, а також за суворим дотриманням порядку, виробничої дисципліни та технологічних регламентів.
Відповідальні: Кондратюк В. М., Грунтковський М. С., Журавель М. П., Россомаха Ю. М., Тимощук О. М., Карпук А. І.
3.5. Оновити діяльність аспірантури, докторантури, підвищити актуальність проблематики досліджень, відповідальність аспірантів, їх наукових керівників за результати навчання та досліджень відповідно до змісту освітньо-наукових програм.
Відповідальні: Кваша С. М., Вакуленко В. Л., Боярчук С. В., декани факультетів, директори ННІ, гаранти освітніх програм.
 
4. У міжнародній діяльності:
4.1. Продовжити роботу зі збільшення кількості та підвищення навчальних дисциплін, що їх викладають іноземними мовами, а також чисельності НПП, що мають сертифікат про володіння іноземною мовою не нижче рівня В2, для забезпечення повноцінної міжнародної мобільності за усіма спеціальностями.
Відповідальні: Шинкарук В. Д., Ткачук В. А., Рудик Я. М.,
Лабенко О. М., директори ННІ, декани факультетів
4.2. Забезпечити наявність англомовних магістерських програм та програм подвійних дипломів на усіх ННІ/факультетах
Відповідальні: Ткачук В. А., Шинкарук В. Д., Рудик Я. М.,
Лабенко О. М., директори ННІ, декани факультетів
4.3. Активізувати роботу із залучення іноземних громадян на навчання в університеті. Продовжити роботу зі створення філій університету в Китаї, використати цей крок для міжнародного визнання університету, зміцнення матеріально-технічної бази.
Відповідальні: Ткачук В. А., Лабенко О. М., Шинкарук В. Д.,
Рудик Я. М., директори ННІ, декани факультетів
4.4. Забезпечити подання не менше 5-ти грантових заявок на рік до міжнародних організацій та фондів, ураховуючи пріоритетні напрямки та потреби відбудови економіки України у післявоєнний період та цілей сталого розвитку України на період до 2030 р.
Відповідальні: Кондратюк В. М., Отченашко В. В, Ткачук В. А.,
Лабенко О. М., директори ННІ, декани факультетів
 
5. Зміцнення матеріально-технічної бази, підтримка освітнього процесу, дотримання вимог охорони праці та техніки безпеки:
 
5.1. Забезпечити належну експлуатацію всіх споруд та обладнання університету, проводити аварійно-відновлювальні роботи, дотримуватися теплових режимів у гуртожитках та навчальних корпусах.
Відповідальні: Іщенко В. В., Самсонюк О. П., Дерев’янко О. Г., коменданти корпусів та завідувачі гуртожитками
5.2. Сприяти дирекціям, деканатам, профспілковим організаціям, студентському самоврядуванню в соціальному захисті науково-педагогічних працівників, співробітників та студентів, в організації їх харчування і лікування. Розробити порядок надання допомоги працівникам і студентам університету, постраждалим від російської агресії.
Відповідальні: Ткачук В. А., Іщенко В. В., Тарасенко Р. О.,
Мельник О. О., Когут М. В.
 

Контроль за виконанням цього рішення покласти на ректорат університету (Ніколаєнко С. М., Шинкарук В. Д., Кваша С. М., Кондратюк В. М., Ткачук В. А., Іщенко В. В.). 

Регіональні навчальні заклади (синій)Захисти дисертаційНабір на навчання (синій)_2015

Натисніть «Подобається», щоб читати
новини НУБіП України в Facebook